Gå til innhold

Hva har gledet deg mest?


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Har et todelt spørsmål her til dere.......

HVA har gledet dere mest den siste uken? Èn ting som gledet dere mest på jobben/skolen den siste uken, og èn ting som gledet dere mest privat den siste uken.

Det som gledet meg mest på jobben den siste uken var et par kommentarer fra en kollega på samme avdeling som jeg jobber på. Jeg har nemlig vært sjuk denne uken, og var ikke på jobb mandag. Da skulle vi egentlig hatt et avdelingsmøte, men de hadde utsatt det til jeg kom tilbake. Da jeg spurte hvorfor, var svaret at "fordi vi ville ha deg med på det, fordi du er så viktig i denne jobben!" :hoppe: DET var jammen et trivelig svar da!! :D

Det som gledet meg mest privat denne uken, var en meget hyggelig samtale på MSN i går! Det var så mye hyggelig som ble skrevet så dagen min som egentlig var litt laber ble helt super! :hoppe: Jammen skal det ikke så mye til for å glede meg egentlig.... :lol:

Ha en fin dag alle sammen!

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, den med skolen var vrien midt oppi eksamensoppgava. At jeg er nesten halveis til målet? Jepp, det er det gledeligste jeg klarer å hoste opp.

Privat? Det står tre bokser med iskrem i fryser'n. :juble:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gledet meg mest var at jeg fikk sykmeldingen jeg "ønsket meg" og at sjefen meldte at jeg fortjente det og at jeg ikke skulle tenke på jobbe-ting (samme pokkern om han mente det eller ikke).

Regner med at dette løste opp litt floker både jobbmessig og privat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som gledet meg mest på jobben var at jeg endelig ble ferdig med den rapporten som jeg bare måtte bli ferdig med på torsdag... hadde frist til lunsj fredag... og uten å måtte sitte lenge torsdagskvelden.

:Nikke:

Privat - at det syke barnet mitt likvel ble frisk nok til å kunne feire 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ute i jobb, så det må bli privat :D

Det som har gledet meg mest denne uken, er faktisk i dag.

Samboeren ble med til byen for å se på tog og gå litt rundt for min skyld.

Og jeg fikk kjøpt meg en t-skjorte jeg har ønsket meg lenge. Noen av bodene som stod rundt om på plassen solgte t-skjorter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Starya

Skole: pizza.

Hjemme: karuseller. Pluss at sønnen min var fornøyd da vi gikk hjem i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som har gledet meg mest denne uka er at jeg har FÅTT meg heltidsjobb. Det er ikke langt hjemmefra heller, så jeg slipper lang reisevei til og fra jobb.

En annen ting som har gleda meg var i går da sambo kom hjem. Hadde ikke sett han på maaange dager, og det var så godt når han sto her igjen. :hjerte: Har også hatt et kort overnattingsbesøk av foreldrene mine denne uka, og det var kjempekoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kinga

Jobb/skole: Jeg fikk bekreftet sommerjobb denne uken.

Privat: Aldeles herlig feiring av 17.mai. Hadde ventet meg en trist dag, men den ble bra!

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Liten

jobb: jeg fikk tilbud om å forlenge kontrakten min med et år denne uka :D og en utrolig fin tilbakemelding :kysse:

privat: ei lita tantejente på nesten 2 år som smelter tante fullstendig bare ved å være sitt tillitsfulle, sjarmerende seg :kgsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad for att jeg har fått lagt mye av mitt mannliv bak meg. I går brukte jeg for første gang bunad 17. mai. Jeg arvet den fra min mor. Det var bare så riktig og tilfredstillende å få bruke den. I morgen må jeg på jobb igjen som mann, noe jeg må få orden på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chica

Jobb: Fikk tilbud om mere jobbing framover! Har kun 50%, så å få jobbe dobbelt så mye hjelper godt på økonomien i sommer/høst:)

Privat: Ei herlig helg med fest på fredag(og masse tid med ei venninne som jeg ikke har hatt en hel kveld med på lenge), knallvær og 17. mai på lørdag, og våknet tidlig idag og har tilbringt morgenen på verandaen i bikini, med kald drikke og et nytt KK. Senere idag skal vi til svigers og grille og kose oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skole: Vi har begynt med et nytt fag og av tidligere erfaring er dette faget vanskelig for meg. Denne uken hadde vi undervisning for tredje gang og jeg sitter der og skjønner alt! De fleste hadde store problemer. Så plutselig (uvisst av hvilken grunn, jeg har ikke gjort noe for det heller) har jeg blitt en av "de flinke" i et fag hvor jeg alltid har vært en sinke! :D

privat: 17 mai feiring sammen med familien og ikke minst barna mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta

Gledet meg mest på jobb:

Fått bekreftelse på at jeg gjør riktige vurderinger i forhold til brukere som jeg går til og deres sykdom/plager/endring i tilstand. Har denne uken fått tre slike tilbakemeldinger eller bekreftelser på at jeg har gjort riktig vurdering og handlet riktig i forhold til det. Vanskelig å forklare, men jeg kan ikke forklare nærmere tror jeg...

Godt å få bekreftet at jeg faktisk har litt kunnskap jeg og! Føler meg litt usikker av og til, nemlig.

Gledet meg mest privat:

Vært med familie og venner nå i forbindelse med 17.mai. Vært med mange som jeg altfor sjelden treffer, det har vært koselig! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jobb: at jeg blir satt pris på. Fikk vin, presang og gode ord!

Privat: at personer som jeg ikke har snakket med på nesten ett år, ringte uavhengig av hverandre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb: at jeg begynner i ny jobb om en uke. :D

Privat: kontakt fra en "gammel" venninne jeg ikke har snakket med på lenge - da hun fortalte at hun er gravid! Det var koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat: gullet mitt som fylte 11 mnd i går satt oppreist i sengen, smilende og blid da jeg hentet henne om morningen. Første gang hun klarte å sette seg opp selv, fikk jeg se selve situasjonen? Nei. Men beviset var klart og tydelig. I hele dag har hun satt seg opp selv :D

Har ikke noe jobbliv jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At en venninne sa at jeg er utrolig god å prate med! Ho har hatt litt opp-og nedturer, så det var fryktelig koselig å få vite at ho setter pris på å få prate ut om ting med meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobb: At sjefen ikke lenger er sykmeldt. På skolen skjer det lite pos. ting for tida, bare eksamenslesing.

Privat: At kjæresten er hjemme på besøk :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er ikke jeg på skole eller jobb da, så jeg hopper over det..

Det som har gledet meg mest denne uken er:

Å møte hele familien på 17.Mai. Selv om det var travelt å fyke rundt som en strikkball, så var det verd det.

Å komme hjem fra reise.. Til det vante og trygge.

Møte igjen vennene mine, både IRL og her

Sambo, som er så ubeskrivelig snill.

At jeg fikk frokost på sengen i går når jeg våknet

Min nye fastlege som jeg var hos for første gang på tirsdag.

Å snakke med bestevenninnen min, som er gravid og høre at alt sto bra til med de..

En good, lang telefonsamtale med broren min i USA.

Når jeg ser etter, så var det en del ting som gledet meg forrige uke.. Dette var ett supert tema

Man tenker kanskje ikke over de små tingene som gleder en i hverdagen, men nå ble jeg oppmerksom på de, når jeg satt meg ned å tenkte etter...... :D

Takk Lillian!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Privat. At kjæresten min satte på en maskin med klær på eget initiativ (de har jo seff ligget i maskinen siden i går en gang).

På skolen. At læreren min sa at det er mye hyggeligere i klassen når jeg er der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...