Gjest Gjest_mia_* Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Vi trenger sårt litt orden i krydderiene våre. Vi har massevis av sånne glass, og skulle gjerne hatt enda flere. Men så er det allerede veldig uoversiktlig i skapet. Det vi har lyst på er derfor ei lett krydderhylle som enkelt kan henges på veggen, helst med bare oppheng sånn at den kan henges på to kroker og ikke trenger å skrus fast med kraftige skruer (vi leier her vi bor, og må spørre om lov før vi kan mekke for mye i huset). Hyllene skal helst være grunne, sånn det passer med bare ett krydderglass i dybden. Men ellers kan den gjerne være både bred og høy. Noen som har sett ei slik hylle? Hvor kan vi få tak i en sånn? Finner ikke på de butikkene jeg har vært.
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Har du sjekka på ikea.no, jeg fant noen der til eget bruk.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 27. mai 2008 #3 Skrevet 27. mai 2008 Har du sjekka på ikea.no, jeg fant noen der til eget bruk. Takk for tips. Har sjekka dem, men de hyllene er for små... Dessuten forsto jeg det sånn at man ikke kunne kjøpe dem via postordre, men måtte møte opp på nærmeste varehus. Og det varehuset ligger 18 timers kjøretur unna her jeg bor...
Gjest Aurora Borealis Skrevet 29. mai 2008 #4 Skrevet 29. mai 2008 Jeg dytter denne fram litt. Jeg trenger nemlig også ei slik hylle! Ei med plass til maaaange krydderglass. Hvorfor er det så vanskelig å finne ei sånn ei? Ikke er jeg særlig snekkerkyndig heller, så jeg kan ikke lage ei sånn selv. Sukk...
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2008 #5 Skrevet 29. mai 2008 Må få anbefale min løsning: en skuff! Jeg har laget merkelapper til lokkene, så jeg kan se navnet på krydderboksens innhold ovenfra. Da slipper man også å ha en stygg krydderhylle hengende på veggen (jeg har i alle fall til gode å se en pen versjon )
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 29. mai 2008 #6 Skrevet 29. mai 2008 Må få anbefale min løsning: en skuff! Jeg har laget merkelapper til lokkene, så jeg kan se navnet på krydderboksens innhold ovenfra. Da slipper man også å ha en stygg krydderhylle hengende på veggen (jeg har i alle fall til gode å se en pen versjon ) Hehe, godt poeng! Kanskje jeg får løse det på den måten. Selv om jeg strengt tatt trenger skuffene mine til det som allerede er oppi der. Pluss at noen av krydderglassene er litt høye (sånne engangskverner)... får være litt kreativ!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå