Gå til innhold

Problemer med for stort lem

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har problemer med at lemmet mitt er for stort - på en god dag måler den 24 cm. Dette vanskeliggjør et velfungerende sexliv da de fleste jenter føler sterk smerte under samleie. I det hele tatt har dette vært et stort problem hele livet mitt og ganske ødeleggende for min livskvalitet :(

Nå har jeg heldigvis funnet en sveitsisk klinikk som foretar penisreduksjoninngrep. I august skal jeg fly ned og få operert bort 6 cm av penisen min - det koster meg nesten tredve tusen kroner, men det er verdt det for å få livet mitt tilbake!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gutt92
Skrevet

Skjønner at det kan være problematisk, men det er jo også fordeler med dette.

Anbefaler deg at du leser litt om CDS ( Cul de sac) orgasmer.

CDS stimulation

http://www.sexualtips.net/sexual_anatomy_questions.htm

http://www.fastseduction.com/shade/2001-09-19a.shtml

Cul de sac question

Are women aware of the cul de sac ?

A-spot

Av det jeg har skjønt så er CDS og a-punktet det samme. Gir visst tydeligvis de aller kraftigste orgasmene, og man ikke blir overfølsom som mange kan bli etter å ha fått en klitorisorgasme.

Du kan jo prøve på dette her ? :) Du har ihvertfall lang nok penis, ser ut som de fleste som klarer å gi dama si dette er fra 18-20 cm og oppover ;)

Gjest Gutt92
Skrevet

Og en ting til ; operasjoner som skal fikse på penisen er jo som oftest ikke særlig vellykede. Så sikkert lurt om du finner ut litt mer om risikoen for du eventuelt bestemmer deg for det. Jeg råder deg til ikke å gjøre det ihvertfall..

Gjest Gjest_Hanna_*
Skrevet
Jeg har problemer med at lemmet mitt er for stort - på en god dag måler den 24 cm. Dette vanskeliggjør et velfungerende sexliv da de fleste jenter føler sterk smerte under samleie. I det hele tatt har dette vært et stort problem hele livet mitt og ganske ødeleggende for min livskvalitet :(

Nå har jeg heldigvis funnet en sveitsisk klinikk som foretar penisreduksjoninngrep. I august skal jeg fly ned og få operert bort 6 cm av penisen min - det koster meg nesten tredve tusen kroner, men det er verdt det for å få livet mitt tilbake!

Uff, dette hørtes da veldig drastisk ut. Penisreduksjon til tredvetusen! Og så er det flere jenter som hyler og liker det så stoooort her på kvinneguiden.

Tror du har vært uheldig å møtt feil jenter/kvinner kanskje?Og, eller du "gjør"det litt feil?Du må jo være veldig tålmodig og forsiktig med en så stor penis.

Kanskje du skulle vært sammen med en litt voksen jente?Vi som har født barn har jo iallefall litt mer rommelig kapasitet i skjeden.

Selv var jeg voksen mor da jeg traff min nåværende, og han er ca din størrelse.

Når du er forsiktig nok og venter med å føre penis helt inn til kvinnen er veldig kåt så kan det oppleves utrolig opphissende og deilig når du kjenner penis komme helt i bunnen. Men forsiktig..Etter mange års orgasme"frustrasjon" så fikk jeg min første vaginale orgasme først da.

Kanskje du skal spare de pengene..?

Gjest Gjest
Skrevet

De med stort lem vet at det i hovedsak er tykkelsen som er problemet....lengde kan man løse ved å bruke andre teknikker...

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Hæh? Den skjønner jeg ikke. Vi som er skapt til presse noe med størrelsen på en vannmelon ut defra?

Kjære deg som er så stor. Ikke ta sjansen på en ikke vellykket operasjon. Teknikk, fantasi og tålmodighet vi få deg i havn.

De med stort lem vet at det i hovedsak er tykkelsen som er problemet....lengde kan man løse ved å bruke andre teknikker...
Gjest Gjest
Skrevet
Hæh? Den skjønner jeg ikke. Vi som er skapt til presse noe med størrelsen på en vannmelon ut defra?

Så du har veer hver gang du skal ha sex?

Med lengden så kan du til en viss grad kontrollere hvor mye som skal inn, det kan du ikke med tykkelsen.

Skrevet

De kvinnelige reaksjonene er litt på samme måte som når kvinner plages av for store bryster og vil redusere disse. Interessant :)

Jeg vil også be deg rådføre deg med flere kirurger i forhold til risiko for at den ikke skal virke. Tykkelsen er normalt et større problem enn lengden. Lengden kan man i større grad styre med å ikke kjøre den så langt inn. Jeg er litt usikker på hvordan man reduserer tykkelsen uten å risikere skader....men jeg skjønner deg.

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Ha ha...

Veer har lite med vaginaets størrelse å gjøre. Det er livmorshalsen som ekspanderer/åpner for å lage plass til ungen, og det er direkte vondt...så nei, heldigvis ingen veer under akten :) . Skjeden er veeeeeldig tøyelig uansett om man har født unger eller ei.

Men siden vi snakker teknisk, har du opplevd at tykkelsen er et problem?

Så du har veer hver gang du skal ha sex?

Med lengden så kan du til en viss grad kontrollere hvor mye som skal inn, det kan du ikke med tykkelsen.

Gjest Gjest
Skrevet
Ha ha...

Veer har lite med vaginaets størrelse å gjøre. Det er livmorshalsen som ekspanderer/åpner for å lage plass til ungen, og det er direkte vondt...så nei, heldigvis ingen veer under akten :) . Skjeden er veeeeeldig tøyelig uansett om man har født unger eller ei.

Men siden vi snakker teknisk, har du opplevd at tykkelsen er et problem?

Jeg har opplevd det.

Det er klart at om man ikke ser det som noe problem å få en kokosnøtt inn i vagina så er vel neppe noe å tenke på...

Gjest Gjest
Skrevet

TS: Få deg ei dame som har født 3-4 unger, da er det ikke noe problem ! ;)

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Kokosnøtt? Melon? Samme forskjell.

Såpass? Trodde ikke det var fysisk mulig. Hva slags omkrets snakker vi om her?

Jeg har opplevd det.

Det er klart at om man ikke ser det som noe problem å få en kokosnøtt inn i vagina så er vel neppe noe å tenke på...

Gjest Gjest
Skrevet
Kokosnøtt? Melon? Samme forskjell.

Såpass? Trodde ikke det var fysisk mulig. Hva slags omkrets snakker vi om her?

Beklager. Melon var det. Den er jo mye mindre enn en kokosnøtt.....

Det virker som vi lever på to forskjellige planeter(og har to veldig forskjellige vaginaer) når du snakker om at det er uproblematisk å få en melon opp i vagina.

Omkretsen jeg snakker om her var myyye mindre enn en melon, men større enn en vanlig penis. Likevel var det nok til at sex til tider var problematisk.

Skrevet

Det finnes da damer som kan teknikken det er for å klare så store! Det har ikke noe med å være vid eller slapp for det kommer med litt trening det ;)

Synes det hørtes veldig skummelt ut å ta bort 5 cm ....

Gjest Gjest_Stratos_*
Skrevet

Ja, det kan du si. Men jeg har ikke så nært forhold til meloner og kokkosnøtter som du måtte tro, men en liten cantaloup har omkrets omtrent lik en babyhode.

For at dette skal være en fruktbar dialog (beklager, kunne ikke dy meg), kan jeg bare anbefaler at du tar deg god tid på forspillet slik at damen er helt avslappet og klar til å ta imot. Glidemiddel er gode greier. Det gjelder også den som kom med første innlegg. (men desverre er kvinner ikke så føyelig når det gjelder vaginaets lengde)

Og til den som anbefaler en som har hatt 3-4 unger...tja ha. Sånn sett har vi flerfødende mer muskelkontroll, så, han har noe der.

Beklager. Melon var det. Den er jo mye mindre enn en kokosnøtt.....

Det virker som vi lever på to forskjellige planeter(og har to veldig forskjellige vaginaer) når du snakker om at det er uproblematisk å få en melon opp i vagina.

Omkretsen jeg snakker om her var myyye mindre enn en melon, men større enn en vanlig penis. Likevel var det nok til at sex til tider var problematisk.

Gjest Gjest
Skrevet
men en liten cantaloup har omkrets omtrent lik en babyhode.

Takk, men i min verden er (heldigvis) sex noe helt annet enn en barnefødsel.

Gjest glamourgirl
Skrevet

HALLO! Nå må dere for pokker la tråden holde seg innenfor rimelighetens grenser, den handler for helvete ikke om frukt og barnefødsler, men om å ha for stor pikk... Noe som i seg selv er et under i disse "Gi meg verdens største pikk"-tider...

Med fare for å bli for personlig og detaljert, så har jeg hatt en partner som var veldig stor. For meg var ikke det noe problem, ikke minst fordi jeg tenner på at ting går litt hardt for seg, og jeg har ikke problemer med tørrhet.

Jeg har ikke født, jeg kjenner godt en finger inni meg også, men jeg trener underlivet mitt tidt og ofte.

TS og andre menn med stort utstyr, tid, å stole på, tålmodighet og at partner tar sin del av ansvare tror jeg er essensielt her... Jeg ville iallefall gått den veien før jeg klippet av meg pikken! ELler deler av den.

Jeg vil også tippe at de første gangene man har sex med ny partner så kjennes det litt mer komplisert, men tro meg det gjelder som regel alle størrelser....

• 1 måned senere...
Skrevet

Stakkars deg. Føler med deg. Vet du hva? En av mange grunner til at jeg dumpet min eks var hans store lem.

Sexen mellom oss ville aldri fungert uansett. Han fortalte han slet seksuelt med sine ekser og.

Forstår deg godt.. :troest:

Skrevet

Jeg vil fraråde forsøk på å redusere størrelsen fordi det ikke finnes noen sikker kirurgi som kan gjøre dette uten risiko.

Det handler om å godta at man er som man er, og at det er kvinner du vil fungere bedre med enn andre. Jeg synes i grunnen ikke at det største problemet er at man ikke får til vanlig samleie med noen kvinner. For sex er mer enn samleie.

Det største problemet har vært å være annerledes og det faktum at man får mye uønsket oppmerksomhet fra kvinner på grunn av pikken. For man får fort et "rykte" på grunn av dette. Jeg som menneske ble til tider ganske så uvesentlig, for det var pikken damene gikk etter. Så paradoksalt nok kan man si at jeg ble sjalu på pikken min, og at den fikk den oppmerksomheten jeg som mann og menneske syntes jeg fortjente.

Mitt råd er at du tillater deg å være kresen i forhold til dine kvinnebekjentskaper. Ikke godta å bli behandlet som en pikk og søk de kvinnene som kan se deg som et helt menneske. Finner du en kvinne som ser hele deg, blir størrelsen på pikken din er meget overkommelig utfordring. Alle samliv er fulle av utfordringer, men er forholdet og kjærligheten solid, da overvinner man lett denne fysiske utfordringen. Jeg mener det gjelder uansett størrelse på kjønnsorgan.

Gjest Gjest
Skrevet

De fleste kvinner liker å SE en enormt stor erigert penis, men å få den i seg er ikke alltid like godt.

Desuten så har en så stor pikk problemer med å holde seg stiv lenge av gangen.Så om en mann skryter av at pikken er diger da går jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...