Gå til innhold

Norges styggeste rom

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er ikke superimponert over noen av programmene, men foretrekker jammen Bergesen&co fremfor Norges styggeste rom.

"Norges vakreste" blandet inn i programlederrollen var bare teit, altså fokuseringen på at katrine sørland er (var) norges vakreste. Flaut å se på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Tid for hjem" er mer spennende siden de kommer med tips og råd gjennom hele programmet, og så synes jeg det er mye mer gjennomført.

Uansett.. Synes første program i denne sesongen var bedre enn før.

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er ikke superimponert over noen av programmene, men foretrekker jammen Bergesen&co fremfor Norges styggeste rom.

"Norges vakreste" blandet inn i programlederrollen var bare teit, altså fokuseringen på at katrine sørland er (var) norges vakreste. Flaut å se på.

Så enig så enig!

Gjest Gjest
Skrevet

Av de norske oppussingsprogrammene som går på TV for tiden foretrekker jeg uten tvil "Tid for hjem", både pga hvordan rommene blir og ikke minst programleder og resten av teamet.

Kathrine Sørland er ufattelig slitsom og snekkeren (Edwin?) er enda mer slitsom og de "spesialprosjektene" hans har resultert i mye rart. Halvor er absolutt en dyktig designer, smak og hadde de byttet ut de to andre tror jeg ting hadde blitt mye bedre. Jeg skjønner heller ikke helt hva slags rolle han snekker-fyren egentlig har - de leier jo håndverkere som tar seg av det meste - jeg føler egentlig at han er litt overflødig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Litt gammel tråd, jeg vet, men jeg har sett den siste episoden igår, og må bare få det ut. Jeg har faktisk ikke noe imot Kathrine Sørland, eller han der rare engelske snekkeren, vel jeg synes de alle i programmet er hyggelige mennesker, men sluttresultatet blir jo grusomt kjedelig! Gang på gang gjør de akkurat det samme, hvite vegger, fototapet (seriøst?), ny sofa, også får de en ny flatskjerm-tv. Hurra. Det blir jo en forbedring, men jeg synes ikke det å sette noen duftelys på bordet kvalifiserer seg som "interiør design". :angry:

Skrevet
Syns rommene ble ok tilslutt da, men Katr....ehm, jeg mener programlederen er en pine å høre på/se på.

Enig. Synes ikke hun er naturlig nok til å være programleder.

Man skal være flink til å snakke for seg og "intervjue"/prate med folk. Og hun er spesielt dårlig til å snakke med de folkene de pusser opp for, særlig når hun er og henter dem/han/henne. I løpet av den bilturen hun har med folka spør hun jo på ca. 15 forskjellige måter om folk er spent. Det er jo ingen andre spørsmål hun kommer med.

Skrevet

Programmet hadde vært langt bedre om Kathrine Sørland hadde gjort noe mer enn å prate med folk. Nå fjaser hun for mye.

Jeg foretrekekr programmer der programlederen har endel kunnskaper om det å pusse opp, og der man viser hvordan man kan orden ting selv. Svenskene har et bra program som heter Äntligen Hemma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...