Gå til innhold

Norges styggeste rom


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg elsker egentlig sånne oppussingsprogrammer, men Norges styggeste rom blir jeg bare flau av å se på, jeg! Programlederne er jo så teite at jeg får helt noia, er det bare jeg som synes det? Det irriterer meg, for det er jo et morsomt konsept og med ordentlige folk kunne det sikkert ha blitt mye bedre, og jeg hadde kanskje giddet å se en hel episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes også dette er noe av det dårligste oppussingsprogrammet jeg har sett.

Programlederne er litt plagsomme, programmet er litt rotete og det ferdige resultatet er kjedelig og dårlig.

Ble ganske skuffa av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns rommene ble ok tilslutt da, men Katr....ehm, jeg mener programlederen er en pine å høre på/se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva er poenget med den utvelgelsen på starten? Vi vet jo allerede hvem som "vinner"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg synes programmet er knall og Kathrine virker utrolig hyggelig, blir alltid i godt humør når jeg ser programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *smak*

Synes programmet er bra jeg. Kathrine er ei sjarmerende og blid jente som syr programmet sammen. Halvor er kreativ og har meget god smak, jeg digger stilen hans. Edwin er kreativ og morsom. Gleder meg allerede til neste program. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns Edwin er tilgjort, og selv om det er overfladisk av meg så gjør det noe med gleden min over programmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mamma1_*

Yns det er et utrolig dårlig program.. Jeg skifter kanal og ser heller på oppussingsprogrammene andre tv-kanaler. 60minute makeower osv.

Sørland er bedre enn jeg trodde hun kom til å være, men han "jentete" er jo helt på bærtur.. Ikke syns jeg resultatene blir så veldig bra heller..

Jeg syns konseptet blir litt feil jeg.. Syns det skjer for lite oppussing i løpet av et program.. Også Sørland sine spørsmål "Hva føler du nå"? arrrgghh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ellers alle slags oppussingsprogrammene, men dette var flaut. Liker heller ikke Sørland for en eller annen grunn..

I tillegg virket det som om det er ikke snakk om Norges styggeste rom, men ofte om Norges mest rotete rom (eller kanskje eldst). Det er noe er litt sliten og skikkelig rotete, er jo ikke det samme at noe er skikkelig stygt, stygt skulle være sjokkerende, ikke bare en kjellesrstue med mange bokser (og da prøver de å vise dette som noe skrekkhistorie som om de aldri har sett makan, pfffft).

Mange av de rommene kunne trenge først og fremst noen som hadde organisert rommet. Og jeg er som oftest litt snobbete med stil, så jeg forventet virkelig å få sånne aha-opplevelser i den serien med skikkelig stygge rom, som er stygge pga farger/mønster/osv, men som ikke bare er rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som mrs bond sier.. det er ikke norges styggeste, men mest rotete rom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på programmet når jeg husker det, og synes det er helt greit. Men jeg synes ikke rommene er så ille som de skal ha det til. Det finnes mye verre rom enn det :forvirra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Stue

Haha, jeg er skikkelig enig med de fleste av dere når det gjelder programmlederne, annet enn at Elwin er en fantastisk fyr som er nede på gjorda og ikke skaper seg slik som de to andre.

Kathrine Sørland er helt tom og klarer ikke følge opp et eneste spørsmål, Halvard er en skikkelig Diva.

Forresten så spyr han ikke når han ser den stua. Asbjørn, en av gutta i kollektivet, sier til Halvard "Ikke skap deg, da" når han prater om hvor ekkelt det er, og da klarer han ikke å svare, så han løper på do og "spyr".

Jeg er en av de heldige som bor i kollektivet som fikk pussa opp forresten. Det blei dritfint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker somregel alle oppussingsprogram, spesielt de engelske. Men dette syntes jeg er et av de dårligste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, ser på det nå, og synes det er helt greit. Kathrine Sørland er ikke så blond som jeg trodde, hun er alltid i godt humør og er ganske rar på en morsom måte. Ok underholdning. Halvor er litt teit, da, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest StoreSky

Synes både halvard og eiwind er utrolig teite og plagsomme! Ikke noe flinke i det hele tatt.

Det bordet som ble laget i dag passet mer inn på ei hytte på fjellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
I dag var de flinke. Likte det kjøkkenet! :)

Kjøkkenet ble kjempefint!

Ser heller på dette enn oppussingsprogrammet på tv2 (tid for rom?) De syns jeg er dårlige programledere og i tillegg blir ikke resultatene noe fine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøkkenet ble kjempefint!

Ser heller på dette enn oppussingsprogrammet på tv2 (tid for rom?) De syns jeg er dårlige programledere og i tillegg blir ikke resultatene noe fine...

Hehe. Jeg er stikk motsatt. Syns at Tid for hjem er kjempebra, gode programledere, mens Norges styggeste rom er et langt gjesp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...