Gjest Marillia Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Her er disse jeg handler mest fra: Papirloftet Papirgleder Papir i hjertet Hobbyhimmelen Sjekk også Scrapping for flere tips, forumet der er også vel verdt et besøk!
Gjest Lillebøll Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 eBay! Jeg er så sær at jeg ikke liker eBay
Gjest Gjest Skrevet 5. juni 2008 #6 Skrevet 5. juni 2008 Jeg vil anbefale www.hobbykroken.no Selve butikken bevinner seg i Bergen. Servicen er fantastisk, og de som jobber der er utrolig snille. De er flinke på å sende varer fort og effektivt, og har bare fine ting å si om dem.
Gjest Lykkeliky Skrevet 6. juni 2008 #8 Skrevet 6. juni 2008 Handler alt fra USA, mye billigere enn de norske scrappe-nettstedene. Prøv disse: www.scrapgal.com www.justletmescrapbook.com Portoen er ikke høyere enn fra de norske scrappebutikkene og dollaren er lav. Bare husk å bestill for under 200,- da slipper du toll. (Du får mye for under 200,-) Har bestillt fra disse to sikkert 20 ganger og har alltid vært fornøyd, ingen problemer!
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2008 #9 Skrevet 8. juni 2008 De siste gangene jeg har kjøpt scrappeting, har jeg brukt www.britsverden.no Veldig fornøyd med det:)
Supramundane Skrevet 9. juni 2008 #10 Skrevet 9. juni 2008 Jeg vil anbefale www.hobbykroken.no Selve butikken bevinner seg i Bergen. Servicen er fantastisk, og de som jobber der er utrolig snille. De er flinke på å sende varer fort og effektivt, og har bare fine ting å si om dem. Jeg signerer denne!! Anbefaler også Bikuben.com
Gjest Gjest Skrevet 18. juni 2008 #11 Skrevet 18. juni 2008 www.scrapstore.com skal være bra iflg en venninne som er scrappefrelst!
Lassie Skrevet 4. juli 2008 #12 Skrevet 4. juli 2008 Mine favoritter er www.bikuben.com www.papirihjertet.no www.trel.no Men også fra USA, om du er blant dem som tør det
Gjest scrappedilla Skrevet 24. juli 2008 #13 Skrevet 24. juli 2008 Handler alltid på QXL. Billigere får du det ikke her til lands!
Gjest Lykkeliky Skrevet 30. juli 2008 #15 Skrevet 30. juli 2008 Skjønner ikke at dere handler fra norske nettsteder da det er mye billigere fra USA???
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå