Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hvordan er naturfag i forhold til 2BI og 3BI? I hvilken av disse fagene lærer man om celledeling og slikt?
Gjest Huldali Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Biolgi er mye vanskeligere enn naturfag! I biogi går man mye grundigere inn i ulike emner enn i naturfag som gir et innblikk i ulike emner. Det er om celledeling i både naturfag (se mitt spørsmål ) og i biologi, men i biologi går man grundigere til veis.
Lille-me Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Biolgi er mye vanskeligere enn naturfag! I biogi går man mye grundigere inn i ulike emner enn i naturfag som gir et innblikk i ulike emner. Det er om celledeling i både naturfag (se mitt spørsmål ) og i biologi, men i biologi går man grundigere til veis. Ening. Men det må nevnes at biologi ikke er spesielt vannskelig av den grunn. Man kan lese seg til det meste fint på egenhånd. Men i naturfag får man også litt innblikk i kjemi og fysikk.
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #4 Skrevet 27. mai 2008 Biologi 2 er ikke vanskelig i det hele tatt, men biologi3 er det mange som sliter med pga eksamensformen. Altså, stoffet er ikke vanskelig, men det kan være vanskelig å forstå hva de egentlig spør om på den skriftlige eksamenen, og jeg vet mange som har fått en karakter eller to dårligere enn de hadde regnet med, fordi det viser seg at de har misforstått oppgaveteksten... Like greit å lese det på egenhånd, da stoffet i seg selv som sagt ikke er så tungt. Biologi 3 inneholder en del biokjemi, det er vel det tyngste stoffet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå