Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg skal ta opp noen videregåendefag (jeg fullførte vgs for mange år siden, så dette blir som privatist) nå til HØSTEN, og lurer på hva jeg skal gjøre hvis noen av eksamene faller på samme dag? skal ta en del fag (7 stk), så det er stor sjanse for at det blir litt surr her.

noen som har tatt vgsvalgfagene filosofi 1 og 2? hvordan er de i forhold til ex.phil? jeg har nemlig ex.phil-pensum (fra unipub) og lurer på om jeg kan bruke disse bøkene

Videoannonse
Annonse
Gjest _Hufsa_
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at det ikke er mulig at noen av eksamene faller på samme dag.

Gjest Gjest
Skrevet
jeg skal ta opp noen videregåendefag (jeg fullførte vgs for mange år siden, så dette blir som privatist) nå til HØSTEN, og lurer på hva jeg skal gjøre hvis noen av eksamene faller på samme dag? skal ta en del fag (7 stk), så det er stor sjanse for at det blir litt surr her.

noen som har tatt vgsvalgfagene filosofi 1 og 2? hvordan er de i forhold til ex.phil? jeg har nemlig ex.phil-pensum (fra unipub) og lurer på om jeg kan bruke disse bøkene

Du vil i god tid få oversikt over eksamensdatoene.Overlapping av eksamener var jeg også bekymret for da jeg var privatist,men det ble aldri noe av.Slikt skjer helst om man tar eksamener i fag som går på tvers av studieretninger som ikke har noe til felles med hverandre,og det er det ikke så mange som gjør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...