Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hei! Jeg har brukt Cerazette i nesten et og et halvt år, og når jeg begynte mistet jeg mensen - helt OK for min del. Men på lørdags morgen hadde jeg blødd litt, bare snakk om noen dråper. Slik var det også i går - søndag. I dag har det stoppet. Ca en uke før dette hadde jag litt ømme bryster... Kan det ha noen sammenheng? Er det noen som har blitt mensfri av cerazette før, men som plutselig har fått mens likevel?
thumbalina Skrevet 30. mai 2008 #2 Skrevet 30. mai 2008 Hei! Jeg har brukt Cerazette i nesten et og et halvt år, og når jeg begynte mistet jeg mensen - helt OK for min del. Men på lørdags morgen hadde jeg blødd litt, bare snakk om noen dråper. Slik var det også i går - søndag. I dag har det stoppet. Ca en uke før dette hadde jag litt ømme bryster... Kan det ha noen sammenheng? Er det noen som har blitt mensfri av cerazette før, men som plutselig har fått mens likevel? Hei, jeg har gått på denne i 3 år snart, og er egentlig helt blødningsfri.. men av og til kommer det litt her og litt der...... og litt sånne menssymptomer..... men det er sånn som skjer av og til... er sånn liksommens uten blødning...
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2008 #4 Skrevet 1. juni 2008 Noe lignende her, har vel gått på cerazette i ca 8-9mnd, og har mistet mensen (nesten). Har hatt litt spotting her og der (rødt på dopapiret), og hadde en liten "tredagers-mens" for en mnd siden. Tror det er helt vanlig. Er kanskje litt dumt å ikke vite når man får den, men jeg er sjeleglad for å slippe mensen så ofte!
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 Cerazette er en minipille. Eller p-pille uten østrogen OK, men godt å høre, det er vel sånn som kan skje. Blei bare så overrasket når jeg ikke har hatt en eneste antydning på 1.5 år!
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2008 #6 Skrevet 2. juni 2008 Jeg får gjerne menslignende blødninger når jeg slurver med cerazette, altså at jeg ikke tar den på samme tidspunkt hver dag over flere dager. Da kan jeg ha "mensen" i flere dager, men ikke like mye blødning som ved manlig mens.
Jerle Skrevet 2. juni 2008 #7 Skrevet 2. juni 2008 Jeg også går på cerazette, har gjort det siden april 2006. Og jeg vet jeg hadde mensen litt i begynnelsen, men vet med sikkerhet at jeg ikke har hatt den siden april i fjor. Men jeg hadde også noen dråper i trusa en morgen, men ikke mer enn det. Det jeg har oftere er "menssmerter" og ømme bryst. Det kommer med sånn ca 3 mnd mellomrom og varer kanskje en dag. Livet på cerazette er i grunn supert!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå