Gå til innhold

Pilatesball som kontorstol


Rioja

Anbefalte innlegg

Jeg har nå hatt en pilatesball som kontorstol i noen dager, da jeg ble anbefalt dette av ei venninne som var plaget med rygg og skuldre.

Og jøye meg, jeg er støl i rompa, stabiliseringsmusklene i ryggen og nakken får virkelig kjørt seg, jeg sitter ikke rolig et sekund.(Og jeg har hatt noen nesten ulykker!!!) :fnise:

Men du og du så behagelig. Jeg veksler mellom ballen og kontorstolen, og ballen er dessidert best å sitte på! Sitter og humper opp og ned og fra side til side og har det fryktelig gøy! Ikke mer stillesittende arbeid her nei! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest StoreSky

Hvor kjøper du den? Og hvordan finner du størrelsen?

Høres veldig spennende ut! vet de har innført det på enkelte ungdomsskoler, spesielt i "problem-klasser". Mindre støy, rolige elever, mindre hodepine/rygg-vondter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det hadde vært enda festligere om det var en sånn hoppeball du satt på, så kunne dere arrangert hoppeballløp i korridorene etter lunsj som fellestrim for hele hurven :fnise:

Men har du sånn pult du kan regulere høyden på, eller har du fått fatt i en ball som er såpass stor at den passer til vanlig kontorpulthøyde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ballen er 75 cm i diameter og passer perfekt til min pult, som jeg ikke har mulighet til å regulere. Kjøpte den på OBS Sport til under 100-lappen!

Og alle kollegaene mine låner den og trimmer litt. Til og med postmannen måtte prøve her en dag. :fnise:

Endret av Rioja
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*

Kult :) Sånn vil jeg ha og, men tror kontorpulten min er for høy. Jeg jobber på barneavd på et bibliotek, lurer på om et par-tre sånne baller actually kunne få støynivået NED??? Da er de konsentrert om ballene, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...