Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nå hatt en pilatesball som kontorstol i noen dager, da jeg ble anbefalt dette av ei venninne som var plaget med rygg og skuldre.

Og jøye meg, jeg er støl i rompa, stabiliseringsmusklene i ryggen og nakken får virkelig kjørt seg, jeg sitter ikke rolig et sekund.(Og jeg har hatt noen nesten ulykker!!!) :fnise:

Men du og du så behagelig. Jeg veksler mellom ballen og kontorstolen, og ballen er dessidert best å sitte på! Sitter og humper opp og ned og fra side til side og har det fryktelig gøy! Ikke mer stillesittende arbeid her nei! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Hvor kjøper du den? Og hvordan finner du størrelsen?

Høres veldig spennende ut! vet de har innført det på enkelte ungdomsskoler, spesielt i "problem-klasser". Mindre støy, rolige elever, mindre hodepine/rygg-vondter.

Gjest Gjest
Skrevet

Det hadde vært enda festligere om det var en sånn hoppeball du satt på, så kunne dere arrangert hoppeballløp i korridorene etter lunsj som fellestrim for hele hurven :fnise:

Men har du sånn pult du kan regulere høyden på, eller har du fått fatt i en ball som er såpass stor at den passer til vanlig kontorpulthøyde?

Skrevet (endret)

Ballen er 75 cm i diameter og passer perfekt til min pult, som jeg ikke har mulighet til å regulere. Kjøpte den på OBS Sport til under 100-lappen!

Og alle kollegaene mine låner den og trimmer litt. Til og med postmannen måtte prøve her en dag. :fnise:

Endret av Rioja
Gjest Gjest_caskr_*
Skrevet

Kult :) Sånn vil jeg ha og, men tror kontorpulten min er for høy. Jeg jobber på barneavd på et bibliotek, lurer på om et par-tre sånne baller actually kunne få støynivået NED??? Da er de konsentrert om ballene, liksom...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...