Gjest gjesta Skrevet 7. november 2003 #441 Del Skrevet 7. november 2003 :D Du fortjener en (fra Mie som bruker natten til å drikke øl & henge opp strie) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 7. november 2003 Forfatter #442 Del Skrevet 7. november 2003 oi oi. strier og greier altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2003 #443 Del Skrevet 8. november 2003 ferdig! Med strien altså, fremdeles litt øl igjen , men jeg er så trøtt.... zzzzzzzzilsen Mie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 Forfatter #444 Del Skrevet 8. november 2003 HEI! Våkne opp Mie!! Ikke sovne her i dagboka mi iallefall... Vil ikke ha sikkel her altså... bare så du vet det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2003 #445 Del Skrevet 8. november 2003 zzzzzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzzzzzzZZZZZzzzzzzzz ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 Forfatter #446 Del Skrevet 8. november 2003 *riste i Mie* HEIHEI STÅ OPP. *vifte med nylagede vafler over hodet på Mie* Nå må du stå opp :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. november 2003 #447 Del Skrevet 8. november 2003 Vafler? CeNedra er snill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 Forfatter #448 Del Skrevet 8. november 2003 snill og snill..... liker muligens bare ikke sovende ridder redikker som snorker i dagboka mi....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 8. november 2003 #449 Del Skrevet 8. november 2003 (hehehehe) dere er søte! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 Forfatter #450 Del Skrevet 8. november 2003 god morgen Anefugia! hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 8. november 2003 #451 Del Skrevet 8. november 2003 Hei på deg vennen Håper alt er bra ønker deg en god helg i farta.Skal ikke sitte så lenge er redd for å få hodepine igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 8. november 2003 Forfatter #452 Del Skrevet 8. november 2003 heihei. det er lørdag og jeg er bare trøtt trøtt trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 9. november 2003 #453 Del Skrevet 9. november 2003 Hei hei! Takk for hilsen i boka mi Begynner å bli trøtt jeg og. Kanskje ikke så rart siden klokken er 04.07 ? Så det er vel natta for små divaer...hehe Ha en riktig god søndag :D Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 9. november 2003 #454 Del Skrevet 9. november 2003 Hei! Jeg var også dritt trøtt i går. Sovnet inntullet i X-Box konsoller og puter på sofaen sånn i 21:00 tiden? Herregud! Jeg har brukt opp helgen! Hva skal du gjøre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 9. november 2003 Forfatter #455 Del Skrevet 9. november 2003 hei hei diva og fugia:) i dag skulle jeg lese minst fem kapitler i pensumbok. men jeg leste istedetfor en bok av roald dahl(onkel oswald:som var kjempemoro), så en film og spiste mengder med godteri. nå skal jeg snart se gilmore girls, deretter buffy også lese bittelitt før jeg legger meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 10. november 2003 Forfatter #456 Del Skrevet 10. november 2003 maaaaandag :o :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 10. november 2003 Forfatter #457 Del Skrevet 10. november 2003 jeg overlevde:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 12. november 2003 #458 Del Skrevet 12. november 2003 Go`mårn Godt du overlevde mandagen! De dagene er SURE rett og slett. Men nå er det jo allerede lillelørdag Nå går tida fort framover til helg og bedagelig tempo :D Ønsker deg en hyggelig dag. D :stortsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 13. november 2003 Forfatter #459 Del Skrevet 13. november 2003 Jeg er en Cowboy Cat:) så¨det så. i anledning min nye nettside har jeg kugutt-katt-avatar, har hatt noen kg fri dager, med søvn, lesing, spising og seing på tvein. deilig å bare slappe av altså........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 13. november 2003 #460 Del Skrevet 13. november 2003 Så fin du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå