CeNedra Skrevet 23. september 2003 Forfatter #301 Del Skrevet 23. september 2003 oi oi oi. klokka sju!!! da sov jeg jammen godt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. september 2003 #302 Del Skrevet 23. september 2003 Er du våken nå'a? Hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. september 2003 Forfatter #303 Del Skrevet 23. september 2003 flaut men sant så sto jeg opp litt før 13. mista en forelesning. MEN DEN BEGYNTE KLOKKEN 8 !!!! men klarte å kave med til neste, som hadde et mer fornuftig startstidspunkt 1400. Ellers spiser jeg akkurat nå stekte nudler med paprika, løk, purre og kyllingfilet marinert i østerssaus, salt, pepper og hvitløk. Mmmmm sååå godt. Og jeg lagde alt helt selv. hurra for mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #304 Del Skrevet 23. september 2003 Og jeg spiser skinkestek, poteter, brokkoli og saus, akkurat nå :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. september 2003 Forfatter #305 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg vant! nudler er bedre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #306 Del Skrevet 23. september 2003 Jeg vant! nudler er bedre:) Neje.... :surleppesmaily: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. september 2003 Forfatter #307 Del Skrevet 23. september 2003 hehe, ingenting som heter surleppesmiley :o jeg vant igjen. 2-0 til meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. september 2003 #308 Del Skrevet 23. september 2003 hehe, ingenting som heter surleppesmiley :o jeg vant igjen. 2-0 til meg! Nå har jeg etterlyst :surleppesmaily: lenge jeg Tenk deg en smaily med en skikkelig feit surleppe, sånn som 4-5 åringen har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 23. september 2003 Forfatter #309 Del Skrevet 23. september 2003 så søtt:) det vil jeg også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 24. september 2003 #310 Del Skrevet 24. september 2003 Vet noen av dere hvordan gjenstander og ting fra et 3,5m2 kott og et lite skap kan dekke gulvet i en 22m2 stue? Hei CeNedra! Var dette et vanskelig spørsmål...? Tingene i det 3,5 m2 store kottet er selvfølgelig stablet i høyden, i STOR høyde - sånn at når du sprer dem ut over ditt 22m2 store stuegulv, så dekker de bare et tynt lag, men fordi de er mange, så dekker de hele flaten... Dette pleier i alle fall å skje når jeg åpner en skapdør.... Alt bare fosser ut på gulvet liksom... Selv om jeg prøver å ta i mot tingene og febrilsk prøver å støtte dem sånn at den blå lysestaken ligger fint og balanserer opppå kruset jeg fikk til jul for lenge siden.... Men nei - ut skal de... Bamser og telysholdere og rare småting - de bare hopper ut... Mens skapdøren sukker av glede for å slippe å holde mot presser lenger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 24. september 2003 Forfatter #311 Del Skrevet 24. september 2003 aha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. september 2003 #312 Del Skrevet 25. september 2003 Takk for besøk i boken min CeNedra - nå skal jeg sette meg å lese litt i din også. Har jeg vært her før? Det kan jeg ikke huske, men det finner jeg ut hvis jeg leser litt. Så får du bare ha meg unnskyldt at jeg husker så dårlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 25. september 2003 Forfatter #313 Del Skrevet 25. september 2003 hei glemske mysan:) fint du stakk innom... tror jeg stikker ut fra kg rommet en stund jeg. en pause tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. september 2003 #314 Del Skrevet 27. september 2003 Hei sveis! Hvordan har så søta det? Ønsker om en forteffelig helg sendes sporendeks til deg! :klemmmmmmer:! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 27. september 2003 #315 Del Skrevet 27. september 2003 Forresten, hva med dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 27. september 2003 #316 Del Skrevet 27. september 2003 Er på dagbokrunde og ser hvordan folk har det jeg. Du må jo klare å rekke forelesningene til kl 14 ! *Moralens vokter stikker innom* God helg klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 27. september 2003 #317 Del Skrevet 27. september 2003 God lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 28. september 2003 #318 Del Skrevet 28. september 2003 Ikke ta så lange pauser at du faller ut av siden, skjønner du vel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 30. september 2003 #319 Del Skrevet 30. september 2003 *Flytter deg opp igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeNedra Skrevet 30. september 2003 Forfatter #320 Del Skrevet 30. september 2003 pip. smugleser min egen dagbok. og blir helt rørt:) så koselig at dere holder meg på første siden:) kommer nok tilbake innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå