Gå til innhold

CeNedras dagbok ting

CeNedra

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

flaut men sant så sto jeg opp litt før 13. mista en forelesning. MEN DEN BEGYNTE KLOKKEN 8 !!!! men klarte å kave med til neste, som hadde et mer fornuftig startstidspunkt 1400.

Ellers spiser jeg akkurat nå stekte nudler med paprika, løk, purre og kyllingfilet marinert i østerssaus, salt, pepper og hvitløk. Mmmmm sååå godt. Og jeg lagde alt helt selv.

hurra for mat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, ingenting som heter surleppesmiley :o  

jeg vant igjen. 2-0 til meg!

Nå har jeg etterlyst :surleppesmaily: lenge jeg :roll: Tenk deg en smaily med en skikkelig feit surleppe, sånn som 4-5 åringen har :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
Vet noen av dere hvordan gjenstander og ting fra et 3,5m2 kott og et lite skap kan dekke gulvet i en 22m2 stue?

Hei CeNedra!

Var dette et vanskelig spørsmål...? :roll:

Tingene i det 3,5 m2 store kottet er selvfølgelig stablet i høyden, i STOR høyde - sånn at når du sprer dem ut over ditt 22m2 store stuegulv, så dekker de bare et tynt lag, men fordi de er mange, så dekker de hele flaten...

Dette pleier i alle fall å skje når jeg åpner en skapdør.... Alt bare fosser ut på gulvet liksom... Selv om jeg prøver å ta i mot tingene og febrilsk prøver å støtte dem sånn at den blå lysestaken ligger fint og balanserer opppå kruset jeg fikk til jul for lenge siden.... Men nei - ut skal de... Bamser og telysholdere og rare småting - de bare hopper ut... Mens skapdøren sukker av glede for å slippe å holde mot presser lenger...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk i boken min CeNedra - nå skal jeg sette meg å lese litt i din også. Har jeg vært her før? Det kan jeg ikke huske, men det finner jeg ut hvis jeg leser litt. Så får du bare ha meg unnskyldt at jeg husker så dårlig.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Er på dagbokrunde og ser hvordan folk har det jeg.

Du må jo klare å rekke forelesningene til kl 14 !

*Moralens vokter stikker innom*

God helg klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...