Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hva gjør dere med bursdagskort og sånt til barna deres? Kaster de i søpla eller tar vare på de... og hvordan oppbevares de ev., ligger i ei eske eller har dere noe system på de?
Rioja Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Jeg kaster dem! Men har en bekjent som tar bilder av sånt, også julekort etc. Og da gjerne sammen (hun legger dem ut på bordet og knipser), for deretter å ha dem i album...
Sunbird Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 De fleste av barnas bursdagskort setter jeg inn i albumene sammen med bilder fra bursdagen. Synes det er gøy å ta vare på dem, moro å se tilbake på når det har gått noen år. Jeg gjemmer også på en del av julekortene, de går inn i albumene sammen med bildene fra julen. Julekort med bilder har jeg i en egen album sammen med div andre takkekort.
Gjest Raptuza Skrevet 28. mai 2008 #4 Skrevet 28. mai 2008 Eg har pleid å samla dei i små ringpermar. Lagar hol med holemaskin.
Marikke Skrevet 4. juni 2008 #5 Skrevet 4. juni 2008 Mamma tok vare på jule- og bursdagskort fra besteforeldrene mine, og nå er det kjempesupert å ha dem!!! Har dem i en eske som jeg kikker i når jeg er i det sentimentale hjørnet.
Chimamanda Skrevet 4. juni 2008 #6 Skrevet 4. juni 2008 Har ikke barn enda, men kommer antakelig til aa ha dem i en eske. Jeg kaster aldri kort.
jenta82 Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 Jeg har ikke barn selv, men har tatt vare på mine siden jeg var rundt 10 år. Og jeg har tatt de i album, fester de med sånn grønn tygis aktig ting (husker ikke hva det heter). Og det er en veldig grei måte og holde orden på kort på og det er også veldig artig å ta vare på gamle kort
Gjest Gjest_Elisabeth_* Skrevet 3. oktober 2008 #8 Skrevet 3. oktober 2008 Hva gjør dere med bursdagskort og sånt til barna deres? Kaster de i søpla eller tar vare på de... og hvordan oppbevares de ev., ligger i ei eske eller har dere noe system på de? Julekort og andre kort tar jeg vare på. Klipper ut et motiv på kortet (må ikke skrevet på baksiden) og kan f,eks bruke de til til-fra-lapper på julegaver. Jeg trykker evt et hull i lappen med hullmaskin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå