Gå til innhold

Invitert i bryllup


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg skal i bryllup i slutten av juli og trenger en ny kjole..

Noen som har bilder/gode tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ok å kjøpe på nett? Hvis ikke, hvor bor du?

Hvilke farger og hva slags pynt liker du, hva slags fasong har du og hvilken prisklasse ser du for deg? Det gjør det litt lettere å komme med tips, siden jeg kanskje like store grafiske trykk i sort, hvitt og rødt og du kanskje liker småblomstrete blondekjoler i pasteller. :)

Kan tipse om Asos.com (as seen on screen), hvor de har veldig mye forskjellig. Det mest interessante er kanskje valgmulighetene nederst til venstre på f.eks. denne siden, hvor du kan klikke på navnet til en kjendis du liker stilen til og se plagg av samme modell som hun har hatt på seg eller inspirert av.

http://www.asos.com/Woman/Dresses/Cat/pgec...y.aspx?cid=4168

Ellers synes jeg de har fine kjoler på Coast. Det er en del butikker rundt omkring i Oslo, bl.a en på Byporten, ved Rådhuspassasjen og i Hegdehaugsveien. Har ikke prøvd noen av kjolene deres, siden de er veldig søte / fine, og jeg ikke har hatt behov for en ny sånn kjole på en stund. :( Stilen er pen uten å være altfor stivpyntet, ville tro mange av kjolene er perfekte til bryllup. Du kan se eksempler her http://www.asos.com/search/pgeSearch.aspx?q=coast

Ellers pleier Oasis å ha fine kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en grå trang kjole til litt over knærne, med sølvsmykker og sølvsko.

Krøllet håret og så ikke verst ut :) Når vi var på vei til bryllupet var det to fremmede som kom bort til meg å sa jeg så bra ut! (men dette hadde aldri skjedd i Norge:P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når vi var på vei til bryllupet var det to fremmede som kom bort til meg å sa jeg så bra ut! (men dette hadde aldri skjedd i Norge:P)

Så moro :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i bryllup i slutten av juli og trenger en ny kjole..

Noen som har bilder/gode tips?:)

Spørs litt hva slags bryllup det er snakk om (hvor formelt), hva slags stil du har og hvilken lengde du liker på kjolen. Nå er det jo mange fotside kjoler, mens jeg synes de er flottest like under kneet.

Av kjedebutikker man ikke blir helt ruinert av: Oasis, Mango, Zara

Unngå farger som svart, hvitt eller rødt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...