Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Er det normalt?! Har ikke snakket med han om det ennå, men skal det hvis det gjentar seg. Vet ikke om det har skjedd før, men det har hendt at han har stoppet opp og fingret meg litt, og etterpå så har han vært helt slapp. Men vet ikke om den har blitt slapp mens han har fingret, men igår så ble den iallefall det MENS vi hadde sex. Og han er 18 år, jeg er 17. Er ingenting galt med sexlivet
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Dette er nok ganske normalt...penis ikke noen ereksjonsmaskin som stå på kommando. Mange ting som kan gjøre at den ikke er helt saamrbeidsvillig. Så at det hender en gang eller to innmellom vill jeg ikke vært bekymret over...
Suzy Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Sånt skjer. Har han mye å tenke på? Kan han ha litt prestasjonsangst? Uansett er det sikkert bare et forbigående fenomen.
Mann 42 Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Helt normalt. Og det er sannsynligvis ikke noe å snakke med ham om, selv om det skulle skje en gang til. Enkelte sånne ting blir bare verre dersom man problematiserer det. Da kan man plutselig skape seg et fiktivt problem som man plutselig tenker masse på. Og jo mer man tenker på at man kan komme til å miste reisningen, jo mer sannsynlig er det at det er akkurat det som skjer.
Gjest Mysticgirl Skrevet 26. mai 2008 #6 Skrevet 26. mai 2008 Hva enn du gjør så ikke snakk med han. Da blir han verre!!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. mai 2008 #8 Skrevet 27. mai 2008 Mistet nok bare lysten på deg Hva er det for en ting å si? Det er helt normalt at de gjør det ingenting å tenke på
Gjest mathias34 Skrevet 27. mai 2008 #9 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Mistet nok bare lysten på deg Trådstarter: at menn i blant mister ereksjonen helt normalt, og ingenting å bekymre seg over. det betyr IKKE at han ikke tenner på deg, trust me. og som de andre sier her :ikke snakk med han om det, for da kan han få prestasjonsangst og bli nervøs. Endret 27. mai 2008 av Kari
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Litt for krass i forrige innlegg kansje, men går faktisk ann å rett og slett bare miste lysten mens man holder på en gang i blandt. Endret 27. mai 2008 av Kari
Gjest Namnam Skrevet 28. mai 2008 #13 Skrevet 28. mai 2008 Runk han sakte og forsiktig så blir den nok stiv igjen skal du se Evt runk han til ahn blir halvstiv og så stikk den i munnen så blir den helstiv Og ja, det er ganske normalt at det skjer i blant.
Wonders Skrevet 28. mai 2008 #14 Skrevet 28. mai 2008 det er ikke noe stress. Ta litt pause, klin villt noen minutter, ta en pause, drikk litt vann, og på do osv...Det er greit å chille litt å gyve løs igjen, han trenger ikke ha no spes grunn...
Suzzy25 Skrevet 28. mai 2008 #15 Skrevet 28. mai 2008 Helt normalt. Og det er sannsynligvis ikke noe å snakke med ham om, selv om det skulle skje en gang til. Enkelte sånne ting blir bare verre dersom man problematiserer det. Da kan man plutselig skape seg et fiktivt problem som man plutselig tenker masse på. Og jo mer man tenker på at man kan komme til å miste reisningen, jo mer sannsynlig er det at det er akkurat det som skjer.
Involvert Skrevet 28. mai 2008 #16 Skrevet 28. mai 2008 Trådstarter: at menn i blant mister ereksjonen helt normalt, og ingenting å bekymre seg over. det betyr IKKE at han ikke tenner på deg, trust me. og som de andre sier her :ikke snakk med han om det, for da kan han få prestasjonsangst og bli nervøs. Helt sant! Det hender også at kvinner ikke blir våte selv om de tenner på kjæresten sin. Normalt det og.
Gjest Oldwolf Skrevet 28. mai 2008 #17 Skrevet 28. mai 2008 Som sagt helt normalt. Jeg hadde det problemet noen ganger da jeg var ca 19 og hun jeg var sammen med dengang ble rasende og ville slå opp fordi hun trodde at jeg ikke likte henne og at hun var for fet. Det skjedde naturligvis igjen siden hun ga med en solid prestasjonsangst. De neste gangene var ikke noe bedre, hun sparket og slo og påsto at jeg ødela sexuallivet hennes. Derfor (og dette burde kanskje være obligatorisk i seksualundervisningen) må jenta ta det pent fordi det ikke har noe med henne å gjøre. Da går det bra.
Gjest Alabama Skrevet 28. mai 2008 #18 Skrevet 28. mai 2008 Det har skjedd at han mister ereksjonen, ja. Er like kjipt som når han kommer for fort. Da har jeg bare lyst til å hylgrine...
Gjest Gjest_Mannen_* Skrevet 30. mai 2008 #19 Skrevet 30. mai 2008 Det har skjedd at han mister ereksjonen, ja. Er like kjipt som når han kommer for fort. Da har jeg bare lyst til å hylgrine... Ja for mannen er jo en maskin som kan skrues av og på når det passer deg.. Kan tenkte meg at det er akkurat like kjipt som når jenta bare ligger der, ikke blir våt, sier rare ting, sier ingenting, bekymrer seg for om hun er feit, bekymrer seg om hun er god i senga osv. SERIØST. Sex skal være naturlig, avslappet og morro for begge parter. Noen ganger vil det være fantastisk, mange ganger vil det være middelmådig (for når man har hatt fantastisk blir alt annet en liten nedtur..), og enkelte ganger vil det være katastrofe. Selv tenner jeg ikke ved synet av hud (uansett del av kroppen). Jeg tenner på stemningen, måten kvinnen reagarer på når jeg tar på henne (brystene som hever seg, pusten som endrer seg etc.), blikket hun gir meg, osv. Merker jeg at kvinnen er lite intressert eller for fokusert på hva jeg "gir", setter det en demper på stemningen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå