Gjest TS Skrevet 26. mai 2008 #1 Skrevet 26. mai 2008 Hvor mye tjener de som betjener kundene i banken? Hvor mye tjener de som gir ut lån, veileder osv?
Gjest Gjest_nolita_* Skrevet 26. mai 2008 #2 Skrevet 26. mai 2008 Hei. Er i prosessen med å begynne å jobbe i bank jeg... Så vidt jeg har skjønt er lønningsnivået veldig variabelt, de som kommer rett fra skolene eller med lite relevant erfaring begynner nok på rundt 300,000,- Jeg får tilbud i posten en av de nærmeste dagene, men har sagt at jeg vil ha rundt 400.000,- så det er vedldig individuelt. I tillegg er det jo andre fordeler som gode forsikrings, pensjonsordninger, gunstige lånebetingelser m.m.
Gjest TS Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Takk for svar =) Hva skal du jobbe med? Hva slags utdannelse har du?
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 En bekjent av meg jobber i kasse i bank uten relevant utdanning, og jeg mener han tjener rundt eller like under 300 000 i året. Men det virker som det er ok muligheter for å tjene mer, særlig om man har utdanning eller tar kurs ved siden av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå