Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hmmm... Jeg lurer på dette med kunnskapsløftet. Til neste år, kommer man til å få 1 poeng mindre for militærtjeneste? Og faller Fordypningspoengene bort? Det er i så fall katastrofe, det betyr jo 5 poeng mindre? Og med det vil nok mange slite med å komme seg til opptak!

Jeg syns det nye kunnskapsløftet virker veldig skadende for oss som har fullført vgs..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordypningspoengene faller vekk, ja.

Kunnskapsløftet har gitt en del problemer, ikke bare med dette. Så langt synes jeg Kunnskapsløftet har vært mer til bry enn det har vært positivt.

Skrevet
Hmmm... Jeg lurer på dette med kunnskapsløftet. Til neste år, kommer man til å få 1 poeng mindre for militærtjeneste? Og faller Fordypningspoengene bort? Det er i så fall katastrofe, det betyr jo 5 poeng mindre? Og med det vil nok mange slite med å komme seg til opptak!

Jeg syns det nye kunnskapsløftet virker veldig skadende for oss som har fullført vgs..

Hvis du tenker litt logisk vil du jo skjønne at dette rammer alle og at opptakskravene dermed kommer til å gå ned, kjære deg:)

Ingen krise med andre ord. Det nye systemet gjør bare at karakterene teller _litt_ mer enn før (siden man ikke kan tjene fordypningspoeng), og det er i hvertfall positivt for oss som har gode karakterer men ikke har hatt mulighet til å tjene fordypningpoeng siden vi ikke gikk allmenn... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...