Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

WOW koster 20 dollar kjøpt i USA, og 3-400 i Norge. Men vil cden funke?

Pcen jeg har er forøvrig denne. Ingen strøken spillmaskin, men jeg har stort sett slike spill til å pusle litt med når jeg er lei av filmen samboeren vil se ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selve spillet går nok helt fint, men da får du vel en amerikansk account og vet ikke heeeelt hvordan det funker.

Men skal ikke si noe for sikkert, men tror det blir slik.

Men 3-400 å kjøpe wow? Hvor i all verden er det du leter? Det koster jo 129 kr de fleste steder, og tillegspakken koster jo rundt 150.

Endret av Gjest
Gjest Gjest
Skrevet

På elkjop.no :rodme: men 129 høres bedre ut ja :)

*titte litt på kelkoo* Fant ikke noe særlig billigere der heller, men da blir det IRLbutikk neste :)

Har lastet ned demoen nå for å se hvordan pcen takler det, og så får jeg se om det er noe for meg dette (noe jeg nesten frykter det er :ler: )

Så var det å finne et eller annet lett vesen å spille :)

Skrevet

Hvis du skal ha det aller billgist så går du til en butikk som har samlepakken. Da får du begge spillene + 2 bøker som forklarer hver av spillene for 299,-

Gjest Gjest_Line_*
Skrevet

Du kan ikke bruke Amerikansk versjon i Norge. Det ville fungert hvis du hadde en Amerikansk adresse å lage subscription på, men du ville i så fall bare kunne spille sammen med andre Amerikanere, noe som er verdt dobbel pris å få slippe spør du meg :P

Jeg har spilt på Amerikanske servere tidligere i andre spill, og det er ikke noe morsomt å sitte oppe til klokka 2 om natta for å få være med på raid. De varer gjerne noen timer også, så klokka blei fort 7 på morrakvisten før jeg fikk lagt meg.

Skrevet

WoW

Trenger ikke å koste allverdens. Elkjip er som regel alt for dyre på sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...