Gjest Gjest_UVI_* Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Nå vet jeg med sikkerhet at jeg har urinveisinfeksjon. Jeg ble operert for et par år siden, og fikk etter det masse med antibiotika, og da forsvant lukten. Må jeg altså til legen? Håper jeg ikke må på sånn gynekologisk undersøkelse, dør heller! Neidaaa. Men Håper det går an å få noe uten å måtte undersøke hele greien, da.
Hinata Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Nå vet jeg med sikkerhet at jeg har urinveisinfeksjon. Jeg ble operert for et par år siden, og fikk etter det masse med antibiotika, og da forsvant lukten. Må jeg altså til legen? Håper jeg ikke må på sånn gynekologisk undersøkelse, dør heller! Neidaaa. Men Håper det går an å få noe uten å måtte undersøke hele greien, da. Ja, du må til legen, men trenger bare ta urinprøve, så ingen GU for uvi
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Urinveisinfeksjon lukter ikke.. Hvis du mente du hadde det for 2 år siden, da?
Miel Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Urinen kan lukte ganske ufyselig ved UVI, jo. Men som regel gjør det så inni granskauen vondt at lukten blir et ubetydelig problem... Uansett, TS; til legen må du. Ta med deg urinprøve. Og IKKE ta gammel antibiotika som du har liggende.
Maaneskinn Skrevet 26. mai 2008 #5 Skrevet 26. mai 2008 Gå til legen. UVI kan utvikle seg til nyrebekkenbetennelse om det ikke blir behandlet.
Gjest Sisu Skrevet 27. mai 2008 #6 Skrevet 27. mai 2008 (endret) Urinveisinfeksjon lukter ikke.. Jo, det lukter ofte helt for j....! Oppfordrer TS til å gå til legen før det utvikler seg til nyrebekkenbetennelse som nevnt over her. God bedring til deg! Endret 27. mai 2008 av Sisu
Gjest Gjest Mia Skrevet 29. mai 2008 #7 Skrevet 29. mai 2008 Ja gå til legen. Du må ikke ta GU, bare en urinprøve. Jeg gikk med urinveisinfeksjon lenge uten å gå til legen. Jeg hadde ikke så veldig kraftige symptomer så jeg skjønte ikke at det var det. Og da utviklet det seg til nyrebekkenbetennelse og det er SÅ SINNSYKT VONDT! Fikk feber og kastet opp av smertene... Klarte ikke å gå i trapper fordi jeg hadde så vondt... Så kom deg til legen. Da får du medisin, og er frisk og fin om noen dager:-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå