Gjest Glad i reiser Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er ferdig utdannet og skal begynne i jobb i morgen. Det er en fulltidsjobb, men jeg er av typen som egentlig liker å ha en eller to fridager iløpet av uka, jeg veit ikke hvorfor, bare trives med det. Så håpet er å få en 80% stilling eller noe. Jeg har ikke barn, ennå! Andre som har det som meg, at de liker å være litt hjemme også, selv om de ikke har barn? Jeg føler liksom noen syns det er rart av meg nå i disse karriere dager!
Noli Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg jobber 80%. Jeg studerer som privatist ved siden av, så det blir kanskje ikke helt det samme, men jeg setter stor pris på å ha noen dager fri til å stelle huset og ta ting litt med ro. Det passer veldig godt både for mannen og meg, han vil jobbe fulltid.
Gjest Glad i reiser Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg jobber 80%. Jeg studerer som privatist ved siden av, så det blir kanskje ikke helt det samme, men jeg setter stor pris på å ha noen dager fri til å stelle huset og ta ting litt med ro. Det passer veldig godt både for mannen og meg, han vil jobbe fulltid. Akkurat det jeg liker også Kunne godt tenkt meg fri torsdag og ordnet og stullet litt til helga! Og deilig og ha en dag hvor man slipper klokka. Nå får vi kanskje mange "rødstrømper" mot oss, men jeg liker å gjøre det koselig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå