Gå til innhold

Merkelig nabo... hva mener dere om dette?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Så for noen dager siden at en nabo stod og rotet litt i jorden i oppkjørselen min. Tenkte ikke så mye over det, regnet med han var der med hunden sin.. (selv om jeg synes det var litt rart at det så ut som om han gravde litt...) Vi bor også i enden av en vei, og det er tydelig at man er inne på vår eiendom...

Var i oppkjørselen min i dag sammen med barna mine, og så at der naboen hadde vært, stakk det opp en svart bossekk (den var bare gravd kanskje 5 cm dypt, og var såvidt dekket med litt blader og kvister...) Tok vekk barna mine, og henten mannen min, som raskt så at det var en død katt i posen.

Mannen min gikk bort til denne naboen og fortalte at barna våre hadde funnet en svart bossekk i oppkjørselen vår. Naboen svarte da "å, den døde katten ja". Mannen min sa at vi opplevde dette som veldig ubehagelig da dette var et sted barna våre lekte mye, og at det var i vår oppkjørsel. Naboen svarte da at "å ja, men da skal jeg få fjernet katten", noe han gjorde etter en times tid...

Er det bare meg som synes at dette var merkelig? Dette er såkalte "ressurssterke" naboer, og de har selv en stor eiendom og flere barn. I tillegg er det masse natur rundt husene våre, så når han først skulle begrave en katt, hvorfor i alle dager gjorde han det i vår oppkjørsel - og hvorfor i alle dager gravde han ikke i det minste dypere ned? Han virket ikke flau engang...

Jeg ble egentlig bare litt paff... og synes virkelig at dette er respektløst - overfor både oss denne katten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sukk: Hmmm dette hørtes da meget merkelig ut..Hvorfor i all verden grave den ned i deres hage, i deres oppkjørsel og ikke dypere ned.... Ja jeg synes dette hørtes meget merkelig og hadde nesten spurt naboen om hvorfor han valgte å gjøre det akkurat der og på deres område! Jeg hadde dødd av nysgjerrihet og gått å lurt på dette, så måtte bare ha spurt..
Skrevet (endret)

Ja dette hørtes merkelig ut.

Han mangler vel kanskje noen sosiale antenner og respekt for andres eiendom.

Av en eller annen grunn så har jeg vært borte i flere såkalte ressurssterke mennesker som tror at de kan ta seg til rette med andres eiendom, sammenlignet med andre.

Endret av absinthia
Gjest Gjest
Skrevet

Og hvorfor begrave en katt i plastikk?

Gjest Raptuza
Skrevet

ehem...eg har ein nabo som berre snakkar til oss om det er noko me gjer som "plagar" han. Som syklane våre på baksida av huset...

• 6 år senere...
Skrevet

Du får informere han om at det ikke er lov å grave ned kjæledyr i boligstrøk lengre, i alle fall ikke på noen andre sin tomt...

• Liker 1
Skrevet

Merkelig, tråd.

Anonymous poster hash: 15af1...efe

Skrevet

Du får informere han om at det ikke er lov å grave ned kjæledyr i boligstrøk lengre, i alle fall ikke på noen andre sin tomt...

Ehhh..... Du vet at denne tråden er fra 2008 eller?

Anonymous poster hash: 0bea5...f44

• Liker 1
Skrevet

Ehhh..... Du vet at denne tråden er fra 2008 eller?

Anonymous poster hash: 0bea5...f44

Ja, i 2008 var det ikke noe rart ved denne tråden.

Anonymous poster hash: 6486f...c74

Skrevet

Ja, i 2008 var det ikke noe rart ved denne tråden.

Anonymous poster hash: 6486f...c74

Verden går jammen fremover! I 2008 var det helt naturlig å begrave døde katter i naboens oppkjørsel. Dette er noe de fleste ville reagert sterkt på nå i 2015. Verden VAR IKKE bedre før :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...