Gjest Hannalisa Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hei Jeg klarer ikke å ta medisiner/kapsler som må svelges hele. Hvis jeg må ta medisiner så er det kun oppløsbare medisiner. Noen andre som har det sånn?
meta2 Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 hadde det slik. Nå kan jeg klare å få ned kapsler og med mye vann. Prøver å få medisin i tablett form.
mocci Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 Jeg har det også slik, må knuse alle tabletter jeg skal ta ellers får jeg dem ikke i meg. Heldigvis har jeg vært lite syk og det er stort sett ibux det går i ved menssmerter, tannpine etc. Kapsler tør jeg ikke en gang tenke på å ta.......grusomt!
Suzy Skrevet 26. mai 2008 #4 Skrevet 26. mai 2008 Øve, øve jevnt og trutt... Jeg hadde problemer med å svelge noe som var større enn apotekets askorbinsyre (c-vit) tidligere, men jeg øvde, rett og slett og nå går det veldig greit med det meste. Øv på vitaminer, trankapsler og andre rimelig ufarlige ting. Det er en fordel å kunne innta medisiner e.l. så det er verdt å bruke litt tid på øving. Lykke til.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå