Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Jeg er gravid, tok en GU for 2 mnd siden og alt var bra. De siste ukene har jeg hatt følgende symptomer: mye hvit, tjukk utflod som ikke lukter spesielt mye, kløe, irritasjon, sviende og brennende følelse hvis jeg har klødd eller etter sex, litt sånn ugunstig følelse når jeg tisser, følelsen av at noe er galt, følt meg ufresh. Jeg tenkte umiddelbart at det var sopp og kjøpte canesten. 1 stk stikkpille og krem i 3 dager, kun en bitteliten forbedring. Eneste som føles litt bedre er kanskje at jeg nå ikke merker noe når jeg går på do, klør kanskje LITT mindre. Men da lurer jeg på om det kan være noe annet enn sopp? har ikke lyst på GU igjen nå, er jo bare 2 mnd siden sist, og er som sagt gravid. Det at jeg er gravid gjør at jeg får lyst til å fikse det asap. Har ikke lyst til å gå med noe infeksjon eller ha sopp når jeg skal føde... Kan jeg være resistent mot canesten, og burde prøve et annet merke? Tips og forslag til meg? Skulle ønske de hadde hjemmetester for alt mulig
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Du kan prøve pevaryl, jeg synes det virker bedre. Jeg har hatt det sånn selv, men det gikk over..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå