Gjest Gjest_Lena_* Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Hei! Jeg har nettopp begynt på Yasmin 28 og lurte på hvor lang tid man må har gått på de før det er sikkert å bruke det som prevensjons middel. Jeg har gått på det i 3 dager nå. en ting til. Er det nedvendig med kondom?
Allimac Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Alt står i bruksanvisningen, tror det er en uke..men du skal jo begynne med de når du får mensen hvis jeg ikke husker feil?!? kondom er jo for seksuelt overførbare sykdommer, så har dere ikke testet dere er det kun for det..men som prevansjonsmiddel så er p-piller nesten 100 prosent sikkert
Gjest Gjest_Nina_* Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Alt står i bruksanvisningen, tror det er en uke..men du skal jo begynne med de når du får mensen hvis jeg ikke husker feil?!? kondom er jo for seksuelt overførbare sykdommer, så har dere ikke testet dere er det kun for det..men som prevansjonsmiddel så er p-piller nesten 100 prosent sikkert Hvis du begynte med yasmin den dagen du fikk mensen så er tabletten sikker etter mensperioden.. begynner du utenom mensen må du bruke annen prevansjon i 7 dager..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå