Involvert Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 13 Mai fikk jeg fjernet en visdomstann kirurgisk. Dette var litt vondt i dagene etterpå, men nå så har det bare vært litt ømt. Men akkurat disse 2-3 siste dagene så har det blitt vondere igjen. Og i dag kom det PUSS ut fra 'operasjonssåret'! Jeg skal ringe tannlegen i morgen, men er det noen her som har noen erfaringer med dette? Er det farlig? Bare så det er sagt, så har jeg brukt corsodyl på den måten tannlegen har sagt, og har gjort alt riktig i forhold til det tannlegen sa etter operasjonen.
Miel Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Det er mange som får infeksjoner etter å ha operert ut visdomstenner. Kjenner en som slet med det i bortimot et år etterpå, men det var et temmelig ekstremt tilfelle. Stort sett går det fint med litt antibiotika. (Men udigg er det jo... Stålånde! ) Endret 25. mai 2008 av Miel
Bokormen Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Du har mest sannsynlig fått en infeksjon i såret etter trekkingen ja, som skrevet over her. Det er skal gå veldig langt før det begynner å nærme seg farlig, så om du får en time hos tannlegen i morgen og får behandling går det helt fint
Involvert Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 25. mai 2008 Takk! Ble litt engstelig her et øyeblikk Men jeg satser på at jeg får time i morgen.. Regner ikke med at de lar meg gå lenge med dette.. Heldigvis har jeg ikke fått feber eller noe. Får se hvordan det går
Selma83 Skrevet 2. juni 2008 #5 Skrevet 2. juni 2008 jeg fikk min fjernet på fredag (mandag i dag) og jeg har fortsatt vondt...ala jeg må bare spise banan. hvor lenge hadde du vondt? antall dager?
Involvert Skrevet 4. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 4. juni 2008 jeg fikk min fjernet på fredag (mandag i dag) og jeg har fortsatt vondt...ala jeg må bare spise banan. hvor lenge hadde du vondt? antall dager? Jeg hadde vondt ca 1-2 uker tenker jeg.. Litt ømt ogsånt. Men så fik jeg denne infeksjonen i tillegg så da ble det jo litt værre igjen.. Men nå er jeg ferdig men pencilinkur så nå regner jeg med at alt går knirkefritt! :D Kan også anbefale nudler Om du liker det selvsagt Bare å spørre om det er noe annet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå