Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei!

Jeg forstår at det kan være vanskelig for dere å svare meg på dette, men trenger noen synspunkter. Jeg søkte på en sommerjobb i DnBNOR for ca en måneds tid tilbake, og var på et intervju 6 mai. Intervjuet og stillingannonsen var utarbeidet av et bemanningsbyrå.

Saken er den at jeg følte at hun som intervjuet meg var litt stresset, og hun hadde ikke så mange spørsmål å stille meg. Det er greit nok, men jeg følte at det var litt fort over. Jeg sendte en mail ca en uke etter intervjuet og spurte hvordan prosessen gikk, og fikk et kort svar tilbake: "supert, jeg kommer tilbake til deg."

Stillingen skal tiltres 23 juni, og jeg har ennå ikke fått noe svar.

Hva mener dere, er dette "dødfødt"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har noen innspill?

Jeg bare lurer på hva DU hadde gjort.. blir det masete om jeg sender en mail til, eller ringer?

Skrevet
Ingen som har noen innspill?

Jeg bare lurer på hva DU hadde gjort.. blir det masete om jeg sender en mail til, eller ringer?

Du var på intervju 6. mai? Og mailen en uke etter dette? Og stillingen tiltres 23. juni?

Da ville jeg nok ventet et par uker til før jeg synes du har god nok grunn til å etterlyse svar. Iallfall en uke!

Slike proseser tar ofte tid. Skjønner du gjerne vil vite svaret, men de skal jo ofte intervjue en rekke personer. Og ofte har de faktisk annet å drive med, selvom man som jobbsøker tenker at alt de pusler med er den jobben man selv søker :fnise:

Skrevet

Jeg syns du godt kan etterlyste svar, men vil du ha noe konkret så ringer du i stedenfor å sende mail. Jeg syns ikke det passer seg med en mail i en slik setting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...