Gå til innhold

fortvilet over "avtalebrudd" :cry:


lin

Anbefalte innlegg

Som regel kommer prisen helt an på hva dere vil ha - hvor mange bilder dere skal ha, størrelsen på bildene, hvilket album dere vil ha, om det skal være svart/hvitt-bilder osv. Alt fra 3000 til 20 000 vil jeg tro...

Vi endte opp med en pakke til ca. 4500 kroner - et flott album (er ikke sikker på hvor mange bilder som er inkludert her...) og noen svart/hvitt-bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei lin!

Jeg lurer på om vi er "det andre brudeparet", iallefall opplevde vi akkurat samme tingen 17maihelga.... og jeg vet åssen du har det!

godt å se iallefall at det ordnet seg, vi har også skaffet noen andre enn den opprinnelige forografen -kan jo ikke stole på slikt!!!!!

(vi skal ogås ha en amatørfotograf, skal se vi har dobbeltbooka igjen :hoho: )

må bare spør, gifter dere dere 9aug på sørlandet? bor dere oppr i olso nå?

ønsker lykke til iallefall!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei lin!

Jeg lurer på om vi er "det andre brudeparet", iallefall opplevde vi akkurat samme tingen 17maihelga.... og jeg vet åssen du har det!

godt å se iallefall at det ordnet seg, vi har også skaffet noen andre enn den opprinnelige forografen -kan jo ikke stole på slikt!!!!!

(vi skal ogås ha en amatørfotograf, skal se vi har dobbeltbooka igjen :hoho: )

må bare spør, gifter dere dere 9aug på sørlandet? bor dere oppr i olso nå?

ønsker lykke til iallefall!!!

ja det kan hende!? Vi skal iallefall gifte oss på sørlandet men bor nå i oslo. Men gifter oss ikke 9, men 2aug (måtte bytte, for så mange gjester kunne ikke, kokken var stresset, presten har ferie, min bror fikk ikke fri, passet ikke med skole, og faktisk -amatørfotografen trodde han hadde ledig, men da han sjekket og ringte dagen etter viste det seg at dette var feil... -skal nå ha "helges studio" (er det ikke det han heter han i lillesand??)

ja, om det i det heletatt blir noe bryllup nå da...... iallefall, dumt med all fortvilelsen som fotografen utsatte oss for!

Gjest: lykke til m alt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...