Gjest Undrende søster Skrevet 25. mai 2008 #1 Skrevet 25. mai 2008 Noen som har tips til hva jeg skal kjøpe til min søster? Hun har utrikningslag neste helg. Det blir en rolig kveld med lunsj hjemme hos noen, skravle og åpne pakker der på dagen. På ettermiddagen/kvelden er det middag på en reataurant. Akkurat slik hun vil ha det. Jeg tenkte å kjøpe noe fint til henne. Ikke noe tullegave liksom. tenkte litt på smykke? Noen som har noen tips? Jeg er helt fullstendig blank. Klarer ikke finne på noe....
Gir Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Dere er søstre, og har derfor mye historie sammen fra barndommen går jeg ut ifra. Kjøp noe som bringer minner fra livet deres sammen, eller noe hun kan bruke under bryllupet? Sist jeg var i utdrikningslag hadde storesøsteren til bruden tatt vare på en Barbiedukke som bruden hadde lekt frisør med når hun var liten, og som selvfølgelig hadde tilhørt storesøsteren. Til utdrikningslaget puttet hun Barbie (som er uten hår og føtter) i en liten ramme med glass og pakket pent inn. Bruden ante ikke at denne Barbiedukken eksisterte fremdeles, og det var den gaven som lokket fram flest tårer... Storesøster hadde tatt vare på denne akkurat med tanke på en slik anledning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå