Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei. Jeg tenker å studere jus og håper her er noen med erfaring som kan svare meg. Jeg har nok ikke gode nok karakterer til å komme inn på universitetet, så enten må jeg ta det via Treider eller helt som privatist. Jeg skal kun benytte tiden til dette- ikke jobb ved siden av som forstyrrer. Noen med erfaring fra Treider her? Noen som har gjort dette kun på egen hånd? Håper på tilbakemeldinger.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Hvorfor ikke bruke et halvår på å forbedre karakterer?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. juli 2008 #4 Skrevet 28. juli 2008 Jeg har gått 1 avdeling på treider, og skal nå gå videre på 2. avdeling. Treider er absolutt å anbefale!! Jeg ville ikke ha prøvd meg på å studere helt på egen hånd da det er et tøft studie. Da må du i hvartfall være veldig flink til å klare å sette deg ned å lese på egenhånd. Gjennom treider kan du levere mange oppgaver og få gode tilbakemeldinger, bra undervisning og gode kollokvieoppgaver. En får også gode disposisjoner på oppgaver som kan være en god hjelp!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå