Gå til innhold

Bryllup hvor eksen til typen er bedt

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Marianne_*
Skrevet

Tittelen sier vel det meste... Hun har ny type nå da... Men jeg vil helst ikke vite hvem hun er, hvordan hun ser ut eller NOENTING! utrolig irriterende at jeg er nødt til å hilse på henne... vil ikke ha noen slags forestilling om henne og kjæresten min!! Sikkert mange som mener jeg overreagerer, men syns bare hele greie er skikkelig ubehagelig... selv om jeg vet at kjæretsen min ikke har noen følelser for henne lenger, så HAR han jo likt henne en gang..... Hvordan hadde dere reagert...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde vel tenkt at det er ett kapittel som er forbi, og det ble slutt for en grunn. Skulle jeg gått å tenkt sånn som du hadde hvertfall jeg hatt ett stort problem da min kjære ser sin x ganske så ofte da det er barn inne i bilde!

Husk at han er sammen med deg nå ;)

Hadde han ikke likt deg hadde han nok ikke orka å vært sammen med deg! :)

Men kan godt forstå at det er litt ekkelt å skal møte hans x, men det går nok så bra så :)

Skrevet
Snakk med han...?

Har pratet med ham, han vet det er ubehagelig, men....... vi er "voksne" mennesker... synes ikke sånt blir noe bedre med årene jeg.... Kommer bare til å mistrives noe helt forferdelig....

Skrevet

Slapp av og ta det med ro. Han er sammen med deg nå og du må vel ikke hilse på henne?

Dessuten er dette en gylden anledning til å kle deg überstilig og lekkert, sånn at du i hvertfall er finere enn henne :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

Sett an hvilket bryllup det var, og om det var mulig uten at det ble for mye oppstyr hadde jeg takket pent nei.

Skrevet
Slapp av og ta det med ro. Han er sammen med deg nå og du må vel ikke hilse på henne?

Dessuten er dette en gylden anledning til å kle deg überstilig og lekkert, sånn at du i hvertfall er finere enn henne :lur:

Det er det som er saken... jeg må hilse på henne...... gruer meg noe helt sinnssykt... det er så få som skal dit så vi blir til og med kanskje sittende på samme bord... Kan jeg bare si til kjæresten min at jeg ikke vil hilse på henne? Eller er det helt uakseptabelt??

Skal definitivt prøve å "outshine" henne ja... Men ikke så mye å gjøre med det hvis hun rett og slett bare ER penere enn meg da..

Skrevet
Har pratet med ham, han vet det er ubehagelig, men....... vi er "voksne" mennesker... synes ikke sånt blir noe bedre med årene jeg.... Kommer bare til å mistrives noe helt forferdelig....

Nei, her må du sette foten ned. Det er ditt bryllup (og forloveden din sitt selvsagt;) og du har rett til å føle deg vel på deres egen dag. Det gjelder han og, tenk om du inviterte eksene dine. Hadde han likt det?

Skrevet
Nei, her må du sette foten ned. Det er ditt bryllup (og forloveden din sitt selvsagt;) og du har rett til å føle deg vel på deres egen dag. Det gjelder han og, tenk om du inviterte eksene dine. Hadde han likt det?

Nei nei nei, ikke VÅR dag, noen andres dag!

Skrevet

Ja, jeg trodde også det var deres eget bryllup først, men det er vel noen andres?

Synes ikke du skal gjøre deg umoden og liten ved å nekte å hilse på henne og sånt. Skjønner veldig godt at det er ubehagelig, men du vil bare virke usikker. Jeg ville ihvertfall blitt pinlig berørt dersom den nye kjæresten min skulle ha såpass store problemer med å treffe eksen min...

Skrevet
Ja, jeg trodde også det var deres eget bryllup først, men det er vel noen andres?

Synes ikke du skal gjøre deg umoden og liten ved å nekte å hilse på henne og sånt. Skjønner veldig godt at det er ubehagelig, men du vil bare virke usikker. Jeg ville ihvertfall blitt pinlig berørt dersom den nye kjæresten min skulle ha såpass store problemer med å treffe eksen min...

Jeg må si jeg skjønner uttalelsen din... det er kanskje noe jeg bare mååå gjennom enten jeg vil eller ikke... Det er jo ikke personen jeg har noe imot, synes bare det er ubehagelig rett og slett... Men det er det vel kanskje lite å gjøre med...

Skrevet
Nei nei nei, ikke VÅR dag, noen andres dag!

aah, daså. Vet ikke helt hva du bør gjøre da =/

Just be fabolous ;)

Gjest Cascabel
Skrevet

Tannlege er heller ikke noe gøy, en enkelte ting gjør man bare.

Så kle deg pent, smil fint, hils på henne og gå hjem med følelsen av at du hvertfall ikke feiga ut og lagde drama av ingenting.

Skrevet (endret)

Joda, det er sikkert litt ubehagelig, men ikke noen grunn til å lure seg unna. Jeg bor på et lite sted der folk omtrent er nødt til å møte eksene til den de er sammen med enten de vil eller ikke, det gjelder om man skal ut på puben, gå på butikken, feire vennebursdager, gå på konsert, teater, på besøk til naboen osv.. det går helt fint! Lykke til! :)

Endret av absinthia
Skrevet (endret)

Åh, herregud, grow up. Hva pokkern betyr det om hun er PENERE enn deg??

Endret av Batteri
Skrevet
Tannlege er heller ikke noe gøy, en enkelte ting gjør man bare.

Så kle deg pent, smil fint, hils på henne og gå hjem med følelsen av at du hvertfall ikke feiga ut og lagde drama av ingenting.

Tror kanskje du har et poeng der....

Skrevet
Åh, herregud, grow up. Hva pokkern betyr det om hun er PENERE enn deg??

Må vel forvente enkelte usakelige tilbakemeldinger også, i og med at jeg har lagt ut spørsmålet på et åpent forum....;)

Skrevet
Jeg må si jeg skjønner uttalelsen din... det er kanskje noe jeg bare mååå gjennom enten jeg vil eller ikke... Det er jo ikke personen jeg har noe imot, synes bare det er ubehagelig rett og slett... Men det er det vel kanskje lite å gjøre med...

Inni deg kan du lage så mye baluba du bare orker, men på utsiden vil du vinne på å oppføre deg modent.

Du vet... Like a duck: Calm on the surface, paddling like hell underneath.

Skrevet
Må vel forvente enkelte usakelige tilbakemeldinger også, i og med at jeg har lagt ut spørsmålet på et åpent forum....;)

Og hva var usaklig med mitt svar? Det er min mening, og det er vel det man ytrer på slike fora?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...