Gå til innhold

Tørketrommel


Lillros

Anbefalte innlegg

Ofte når jeg bruker tørketrommelen, så er det akkurat som om klærene lukter litt sur/svidd, eller sursvidd.

Har vasket masse håndkler, og hevet de i tørketrommelen, og de var ikke blitt heeelt tørre enda, så jeg satte de på 40 min til. Men de luktet litt rart syntes jeg. Er det andre også som har det slik?

Kan det være jeg hadde for mye håndkler? Tror vaskemaskinen var ganske full liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Våre klær lukter alltid litt fuktige og litt surt når de kommer ut av tørketrommelen, men den lukta gir seg med en gang det er 100% tørt.

Har kombinert vaskemaskin og tørketrommel da, så vi må regne med lukt. Klærne er altid pittelittegrann fuktige når de er ferdig på det programmet jeg kjører de på (som er det jeg har funnet ut at er mest effektivt og sørger for minst lukt, selv om det tar to timer å kjøre...) men ti minutter på senga før de legges bort fjerner både fukt og lukt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vår tørketrommel lukter det ingenting. Det kan da ikke være normalt? Ville tro at det er vaskemaskinen som ikke vasker helt reint jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...