*Blomst* Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Sitter er og vurderer om jeg skal søke på BI til høsten. Ser at de prakiserer rullerende opptak slik at man fortsatt kan søke. Vurderer enten Økonomi og forretningsjus eller Økonomi og IT-ledelse. Noen som går eller har gått en av disse linjene og vil fortelle litt? Andre innspill anngående jobbmuligheter eller andre linjer på BI tas imot med stor takk Er veldig usikker hva jeg skal gjøre neste år, går første året på en Bachelor grad nå, men er som sakt usikker på om det er dette jeg vil så vurderer om jeg skal bytte til høsten.
LarsThomas Skrevet 25. mai 2008 #2 Skrevet 25. mai 2008 Jeg studerer selv på BI, tar bedriftsøkonomi årsenhet nå, men kommer nok mest sannsynlig til å søke meg inn på 2.året økonomi og it-ledelse. Ang. jobbmuligheter så er de svært gode om dagen, ca 60% har jobb før de er ferdige med graden sin, og resten får jobb kort tid etter. Tror gjennomsnittlig startlønn ligger på ca 350.000kr etter en bachelor, kanskje noe over det også. Dette kan selvfølgelig endre seg innen du er ferdig. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med BI sålangt
*Blomst* Skrevet 25. mai 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2008 Jeg studerer selv på BI, tar bedriftsøkonomi årsenhet nå, men kommer nok mest sannsynlig til å søke meg inn på 2.året økonomi og it-ledelse. Ang. jobbmuligheter så er de svært gode om dagen, ca 60% har jobb før de er ferdige med graden sin, og resten får jobb kort tid etter. Tror gjennomsnittlig startlønn ligger på ca 350.000kr etter en bachelor, kanskje noe over det også. Dette kan selvfølgelig endre seg innen du er ferdig. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med BI sålangt Takk for svar høres jo bra ut det. Ja arbeidsmarkedet er jo stadig i endring så neimen ikke gått å vite hva som er lurest!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå