Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Dere som bruker tampong, hvor gjør dere av tråden? Lar dere den henge ut, eller gjemmer dere den litt innenfor slik at den ikke skal være "i veien"? Jeg har alltid latt den henge ut, men begynte å lure på om dette er vanlig. Og da er jo KG et naturlig sted å spørre
qrs Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Den gang jeg brukte tampong gjemte jeg tråden litt innenfor slik at den ikke skulle bli våt når jeg tisset. Da kjente jeg den ikke hele tiden heller. Nå bruker jeg heller divacup og slipper hele tråd-problemet.
~Mocca~ Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Jeg drar tråden litt fremmover når jeg skal tisse, at den ligger mellom kjønnsleppene, slik at jeg ikke får tiss på den, og så lar jeg den henge ned etter jeg har vært på toalettet.. Om den henger blir den jo full av tiss, våt og ekkel..
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Putter den litt inn. Liker ikke tanken på at den "vandrer" frem og tilbake og tar med seg bakterier i alle retniner.
Miel Skrevet 25. mai 2008 #5 Skrevet 25. mai 2008 Gjemmer den også litt inni. Synes den har så lett for å gnage hvis den bare får legge seg der den selv vil. Også er det ikke så ålreit å sprade rundt i fellesdusj etter trening med tampongtråden dinglende.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå