Gjest Gjest_Dorthe_* Skrevet 24. mai 2008 #1 Skrevet 24. mai 2008 Hei. Er snart på vei til USA Kan jeg kjøpe en ny NDS "over there" og så evt. bruke lade-ledningen til en NDS eldstemann har fra før her i Norge? Eller blir det kræsj med strømnettet (annen spenning e.l.?) Er det i så fall en enkel måte å få til dette på? (NDS er jo sonefri, og koster ca halvparten i forh til her hjemme). Takker for info.
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Er det ikke samme stikkkontakt der og her? Hvis ikke så er det bar å bruke den til ds'en, men jeg er usikker på om det er samme ladeinngang, hvis ikke så er det bare å kjøpe lader i norge.
Gjest Gjest_Dorthe_* Skrevet 24. mai 2008 #3 Skrevet 24. mai 2008 Er det ikke samme stikkkontakt der og her? Hvis ikke så er det bar å bruke den til ds'en, men jeg er usikker på om det er samme ladeinngang, hvis ikke så er det bare å kjøpe lader i norge. Det jeg lurer på er om amerikanske elektriske apparater er tilpasset en annen nettspenning enn den vi har her hjemme?
Gjest Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 Ds'en er nok lik over alt, bortsett fra asia hvor den har et annet språk. Vi tok hvertfall inn amerikanske DS'er når jeg jobbet på EB Games og da sa de at det er de samme.
Gjest Gjest_Dorthe_* Skrevet 24. mai 2008 #5 Skrevet 24. mai 2008 Ds'en er nok lik over alt, bortsett fra asia hvor den har et annet språk. Vi tok hvertfall inn amerikanske DS'er når jeg jobbet på EB Games og da sa de at det er de samme. Takker og bukker for svar Da blir det NDS til bursdagen til junior.
Gjest LanaLane Skrevet 25. mai 2008 #6 Skrevet 25. mai 2008 Kjøpte en i Australia og skaffet lader til den i Norge og det funker finfint iallefall
Gjest Gjest_Dorthe_* Skrevet 25. mai 2008 #7 Skrevet 25. mai 2008 Kjøpte en i Australia og skaffet lader til den i Norge og det funker finfint iallefall Hva kostet en slik lader ca.?
Wonders Skrevet 25. mai 2008 #9 Skrevet 25. mai 2008 Nettspenningen er ulik, så pass på at det ikke smeller når du kobler det til å at aparatet kortslutter. Husk oxo at om noe skulle skje med det du kjøper i usa er det amerikanske regler som gjelder å du får kun reklamasjon osv i den butikken du kjøpte det i , i usa mot kvittering. Må du ha adapter ytterst på ledningen har claes ohlson det veldig billig.
Gjest Skrevet 25. mai 2008 #10 Skrevet 25. mai 2008 (endret) Godt mulig det er forskjell på laderene, men selve maskinen er den samme i hele verden. Laderen derimot er forskjellig. Og når det gjelder service så er nintendo fantastiske. Så lenge man har kvittering så regner jeg med at de tar den imot, du må bare finne en butikk som er snill nok til å sende den inn for deg. Endret 25. mai 2008 av Gjest
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå