Gjest hyggelig Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har følgende (før helgeshoppinga) : hvitost brunost salami pepperskinke gulrøtter poteter agurk tomat ruccolasalat rollosalat løk ketsjup dijonsennep gingerpaste salsa 1/2 brokkolibunt en nesten tom tube med pepperoniost på tube 3 lime skummet melk 1/2 flaske sprite en flaske tran 1 pakke meierienes appelsinjus, premium
SuperGjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Fun Light, 1/2 flaske Mozell Light, en flaske Fanta Free, epler, løk, salathode, tomater, sopp, egg, Jarlsberg i skiver, utgått leverpostei , makrell i tomat på tube, majones, soyasaus, ketchup, sennep, sitron på flaske, kaffe, sprøløk, en nesten tom pose bamsemums, en liten Stratos, Soft Light, Soft Flora, potetsalat... og minst 30 Kodak T-max. Endret 23. mai 2008 av SuperGjest
absinthia Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 3 pakker melk poteter gulrøtter løk purreløk sjalottløk brokkoli sjampinjong paprika agurk bostonagurk brunost hvitost ripssyltetøy ripsgele sitron chillisaus 3 typer sennep..? ketchup smør makrell i tomat fårepølse rekesalat et glass rødbeter hvitløk matfløte ravigottesaus pølser bacon
Gjest Frosk Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Kjøleskapet mitt er nesten tomt, siden jeg reiser vekk om et par dager (og blir vekke noen mnd) Soft Flora Linfrøolje Heinz øko ketchup Et glass sennep Sambal Oelek Sweet chili sauce 2 typer soyasaus Sitron på flaske Div krydderblandinger Økologiske egg 3 stk øko yoghurt Øko rømme Snøfrisk ost Vaniljekesam En liten skål kokte kikerter En tube tartex (paprika) Løk (rødløk og gul løk og hvitløk) Kål Purre Gulrøtter Poteter Røde druer Epler Appelsinjuice Dooley's Økologiske gresskarkjerner (sannelig ikke helt sikker på hvorfor de ligger i kjøleskapet....)
The Kitten Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Kjøleskapet mitt er nesten tomt, siden jeg reiser vekk om et par dager (og blir vekke noen mnd) Soft Flora Linfrøolje Heinz øko ketchup Et glass sennep Sambal Oelek Sweet chili sauce 2 typer soyasaus Sitron på flaske Div krydderblandinger Økologiske egg 3 stk øko yoghurt Øko rømme Snøfrisk ost Vaniljekesam En liten skål kokte kikerter En tube tartex (paprika) Løk (rødløk og gul løk og hvitløk) Kål Purre Gulrøtter Poteter Røde druer Epler Appelsinjuice Dooley's Økologiske gresskarkjerner (sannelig ikke helt sikker på hvorfor de ligger i kjøleskapet....) Er dette nesten tomt?
Gjest Frosk Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Er dette nesten tomt? Hehe. Eh... ja, nei, det er vel strengt tatt ikke det Men det er tommere enn vanlig, da. Lite frukt og grønt, for eksempel.
Flaggermusa Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Eg har: Øl Hvitvin Melk Appelsinjuice Gulerøter Bladpersille Agurk Tomat Melon Fårepølse Kvitost Kyllingpostei Majones Egg Margarin Kyllinggrillpølser Hummos Potetsalat Kjøttdeig Ketchup Dressing Egg Rømme Sweet chili sauce Vårløk Jordbørsyltetøy Chillisaus Grønn Chilli Tomatpure Salsa
Duplex Skrevet 24. mai 2008 #8 Skrevet 24. mai 2008 Lettmelk Rømme Frokostjuice Heinz sennep Heinz sandwich sauce Ketchup Dijonsennep Bodsennep Hvitløksdressing Thousand Island Chili saus Sweet chili saus Jordbærsyltetøy Bringebær " Blåbær " Solbær " Aprikos " Appelsin " Eplegelè Sursild Rømmesild Tomatsild Pannekakerøre Kattemelk Sylteagurk Rødbeter Sølvløk Rekesalat Leverpostei Baconpostei Svolværpostei Kaviar Kaviarmix Majones Servelat Pastrami Pepperskinke Hawaiiskinke Brunost Fløtemysost Jarlsberg Cambozola Hvit Castello Brie Bremykt Soft Flora Crispisalat Isbergsalat Brokkoli Løk Rødløk Hvitløk Purre Paprika Grønn chili Agurk Aubergine Squash Tomater Bifftomater Cherrytomater Honningmelon
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #9 Skrevet 24. mai 2008 2 øl smør 2 kyllingfileer litt potetsalat.. Snart lønn!!!:D
Gjest Gjest_mumitrollet_* Skrevet 24. mai 2008 #10 Skrevet 24. mai 2008 melange lettmelk pepsi-max øl cider sitron brus trippel-salat isberg salat tomat agurk paprika løk rødløk sopp sukkererter gulrøtter krydderskinke makrell i tomat cottage-cheese sommersalat kyllingsalat reke-og krepsehalesalat mager rekeost bacon leverpostei kyllingfile-tomat og urtemarinert gryterett rester epler jordbær blåbær syltetøy, lett jordbær syltetøy, lett brelett rød stratos helnøtt hvitløk dressing rødbetter sure agurker yoghurt baconost prim Tror ikke jeg bør handle til helga
Noli Skrevet 24. mai 2008 #12 Skrevet 24. mai 2008 Vi har én øl, tre pærer, seks epler og en boks med snus.
mia83 Skrevet 24. mai 2008 #13 Skrevet 24. mai 2008 Før helgehandelen: leverpostei lettmelk makrellfilet (i tomat) pultost 3 Carlsberg sort gull majones geitost gulrøtter jubelsalami 1 pakke grillpølser ketchup sennep vaniljesaus appelsinjuice blåbærsyltetøy eplesyltetøy egg agurk rødløk
Gjest Indo Skrevet 24. mai 2008 #14 Skrevet 24. mai 2008 Vi har: Leverpostei Trønderfår lett majones kokt skinke parmesanost chili gulrøtter brokkoli løk sjarlottløk maiskolber geitost ketchup sennep barbequesaus balsamico tran med sitronsmak buljong bringebærsyltetøy blåbærsyltetøy fetaost oliven lettmelk rødsaft melange agurk partydressing kaviar på tube remulade egg ytrefilet av svin matfløte vita hjertego` Der ja! Og jeg som TRODDE at kjøleskapet var ganske så tomt da gitt!
Freckles Skrevet 24. mai 2008 #15 Skrevet 24. mai 2008 Kort summert Cola,pepsi max,cola zero,øl,melk,et lite utvalg av pålegg og endel sjokolade. Ingen sunne elementer å skryte av der nei.
Gjest Audrey Horne Skrevet 24. mai 2008 #16 Skrevet 24. mai 2008 Jeg har et slunkent kjøleskap: Premium appelsinjuice Heinz ketchup (øko) Gulrot (øko) Jarlsbergost Tartex Hjemmelaget tunfisksalat 1 flaske Farris Skummet melk Lettrømme (øko) To poteter Tre søtpoteter Purreløk Rødløk Hvitløk Shitakesopp Fersk pasta Parmesanost Dijonsennep Hellmans majones Brokkoli Blomkål Lettsaltet torsk Tine setersmør Bløtlagte kikerter Havana Club (lys rom) Tomater, agurk, avocado, banan og pærer befinner seg i kurver på kjøkkenbenken .
Gjest :- ) Skrevet 25. mai 2008 #17 Skrevet 25. mai 2008 Nå har vi bare mine favoritter i kjøleskapet! Kalkunskinke Brokkoli Egg Sans-yoghurt Skummet melk Jordbær Bringebær Blåbær Makrell i tomat Mager brunost Grapefrukt Elpe Tomat Salat Mana-juice Sanasol Kyllingfilet Sei Laks
Kayli Skrevet 25. mai 2008 #18 Skrevet 25. mai 2008 Lettmelk Ekstra lettmelk Ketchup og sennep Rømmedressing Party-dressing Saft Pepsi max Coca cola Øl Hvitvin Eplecider Polsk vodka Smør og margarin Leverpostei Hvitost Ost med jalapeno Kaviar Magerost Salami Spekeskinke Kyllingfilet Poteter Agurk Tomat Paprika En bolle salat Majones Vaniljesaus Eplesyltetøy Vannmelon Potetsalat Brunost Løk Gulrøtter Eplejuice En melkesjokolade - som jeg skal spise nå!
Gjest Pet Skrevet 25. mai 2008 #19 Skrevet 25. mai 2008 Står dere foran kjøleskapet og skriver alt dette ned på papir og så inn i innlegget, eller flyr dere fram og tilbake mellom kjøleskapet og pcen og skriver ned noen ting av gangen? Eller har dere laptop og tar den med inn på kjøkkenet? Sikkert en rar ting å lure på, men jeg tenkte på det første gangen jeg så denne tråden. Jeg tror ikke jeg gidder, jeg...
SuperGjest Skrevet 25. mai 2008 #20 Skrevet 25. mai 2008 Jeg tittet grundig inn i kjøleskapet tidligere på dagen, og da jeg så denne tråden så husket jeg det meste. Spørsmålet er hvorfor jeg gidder å liste opp hva jeg har i kjøleskapet på KG :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå