Gjest Glad i reiser Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 (endret) Jeg har en stund hatt fryktelig press over neserota, vært hos legen med det, og de sjekket meg for kronisk tette bihuler men var visst ikke det. Etter dette lurte han på om det kunne være at jeg er allergi mot dun så jeg bytta dyner. Det hjalp en liten stund, men nå har det begynt igjen. Så jeg må vel til legen igjen for å sjekke mot annen allergi for jeg blir gal av å gå sånn. Blir så hemmet liksom, og det er ofte jeg har så vondt at jeg rett og slett er kvalm Andre som har vært borti dette? Endret 23. mai 2008 av Glad i reiser
Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #2 Skrevet 24. mai 2008 Det kan ikke være migrene da? Det kan sette seg på mange rare plasser. Jeg gikk med migrene ganske lenge før jeg kom på tanken om at det var dette det kunne være
Gjest Glad i reiser Skrevet 25. mai 2008 #3 Skrevet 25. mai 2008 Det kan ikke være migrene da? Det kan sette seg på mange rare plasser. Jeg gikk med migrene ganske lenge før jeg kom på tanken om at det var dette det kunne være Ok, ja det kan det jo kanskje være. Når du fikk dette, gikk det over med vanlig hodetabletter og søvn da? Med meg så hender det går over med det, mens andre ganger så kan jeg legge meg med det og våkne med det like ille.
Sans Skrevet 25. mai 2008 #4 Skrevet 25. mai 2008 Ok, ja det kan det jo kanskje være. Når du fikk dette, gikk det over med vanlig hodetabletter og søvn da? Med meg så hender det går over med det, mens andre ganger så kan jeg legge meg med det og våkne med det like ille. Kan nesten høres ut som migrene det der. En bekjent får migrene i øynene. Jeg sliter med migrene. Noen ganger går det over med medisiner og søvn, smertestillende kan ta toppene av smertefølelsen, men det tar ikke selve migrenen... Den kan strekke seg over flere døgn, og da sover jeg stort sett hele tiden. Min migrene sitter i et bånd rundt hodet (som et bredt hårbånd), under øynene og i munnen. Ved veldig ille anfall går det nedover i halsen også, og gjør huden overfølsom over hele kroppen, spesielt i anskitet, hender og føtter. Moren min får i hele høyre halvdel av hodet. Så det er veldig variabelt fra individ til individ Det finnes info sider om migrene på nettet, forresten.
Gjest Glad i reiser Skrevet 27. mai 2008 #5 Skrevet 27. mai 2008 Kan nesten høres ut som migrene det der. En bekjent får migrene i øynene. Jeg sliter med migrene. Noen ganger går det over med medisiner og søvn, smertestillende kan ta toppene av smertefølelsen, men det tar ikke selve migrenen... Den kan strekke seg over flere døgn, og da sover jeg stort sett hele tiden. Min migrene sitter i et bånd rundt hodet (som et bredt hårbånd), under øynene og i munnen. Ved veldig ille anfall går det nedover i halsen også, og gjør huden overfølsom over hele kroppen, spesielt i anskitet, hender og føtter. Moren min får i hele høyre halvdel av hodet. Så det er veldig variabelt fra individ til individ Det finnes info sider om migrene på nettet, forresten. Takk, skal leite opp litt om det Blir du kvalm også innimellom? Noen ganger ligger jeg i fosterstilling på sofaen pga presset over nesa og kvalme
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå