Gjest Coolaid Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Noen som bruker ipoden sin i dårlig vær og skittne miljøer? På jobben er det en del skitt og støv omkring. Hvilket tilbehør egner seg best for å beskytte ipoden mot fukt og støv osv.? Liker også å gå tur på en regnværsdag..... Jeg skal bestille en ipod classic.....Hva bør jeg bestille samtidig? Hvordan beskytter dere ipoden deres.
Gjest Bolledeig Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Innerlommer i regnjakker etc er veldig greit. I tillegg finnes det ørten varianter av ekstrautstyr der du kan "klipse" på ipoden. Hvis du liker å ha musikk på treningen, anbefaler jeg en ipod shuffle på det varmeste i tillegg til den vanlige ipoden. Den har lang batteritid, klipses på så og si hva som helst, og tåler en støyt.
Tropehus Skrevet 26. mai 2008 #3 Skrevet 26. mai 2008 (endret) Noen som bruker ipoden sin i dårlig vær og skittne miljøer? På jobben er det en del skitt og støv omkring. Hvilket tilbehør egner seg best for å beskytte ipoden mot fukt og støv osv.? Liker også å gå tur på en regnværsdag..... Jeg skal bestille en ipod classic.....Hva bør jeg bestille samtidig? Hvordan beskytter dere ipoden deres. Elkjøp (og sikkert andre butikker av det slaget) har futteral i gummi som du kan putte ipoden i. De er fra Belkin og finnes i mange varianter og farger til de fleste modeller. Du kan se et eksempel på en modell her. Jeg synes de er ganske snasne:) Hvis du skal ha Ipod ville jeg i alle fall bestilt et par hodetelefoner ved siden av. De som følger med har rimelig dårlig lyd og jeg får i alle fall vondt i ørene av dem - og så senere vondt i hodet. Endret 27. mai 2008 av Glow
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå