Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet

Noen som bruker ipoden sin i dårlig vær og skittne miljøer? På jobben er det en del skitt og støv omkring. Hvilket tilbehør egner seg best for å beskytte ipoden mot fukt og støv osv.? Liker også å gå tur på en regnværsdag.....

Jeg skal bestille en ipod classic.....Hva bør jeg bestille samtidig?

Hvordan beskytter dere ipoden deres.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bolledeig
Skrevet

Innerlommer i regnjakker etc er veldig greit. I tillegg finnes det ørten varianter av ekstrautstyr der du kan "klipse" på ipoden. Hvis du liker å ha musikk på treningen, anbefaler jeg en ipod shuffle på det varmeste i tillegg til den vanlige ipoden. Den har lang batteritid, klipses på så og si hva som helst, og tåler en støyt.

Skrevet (endret)
Noen som bruker ipoden sin i dårlig vær og skittne miljøer? På jobben er det en del skitt og støv omkring. Hvilket tilbehør egner seg best for å beskytte ipoden mot fukt og støv osv.? Liker også å gå tur på en regnværsdag.....

Jeg skal bestille en ipod classic.....Hva bør jeg bestille samtidig?

Hvordan beskytter dere ipoden deres.

Elkjøp (og sikkert andre butikker av det slaget) har futteral i gummi som du kan putte ipoden i. De er fra Belkin og finnes i mange varianter og farger til de fleste modeller. Du kan se et eksempel på en modell her. Jeg synes de er ganske snasne:)

Hvis du skal ha Ipod ville jeg i alle fall bestilt et par hodetelefoner ved siden av. De som følger med har rimelig dårlig lyd og jeg får i alle fall vondt i ørene av dem - og så senere vondt i hodet.

Endret av Glow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...