Gjest Gjest Skrevet 24. mai 2008 #21 Skrevet 24. mai 2008 Jeg ville aldri tatt på meg en valp som ingen kjenner historien til. Hva med arvelige sykdommer, hva med gemyttet på moren? Valper blir veldig preget de første ukene av livet sitt. En valp ikke har vært lenge nok hos sine søsken og mor har gått glipp av mye. Hva med gemyttet på valpen? Dere vet jo ikke hva dere får. Om alle tenker sånn som deg om hittehunder, hva med hundene da? Bra at noen tar seg av hunder som er slengt i en søplekasse, selvom opphavet er ukjent! Lykke til trådstarter
Gjest Screemy Skrevet 24. mai 2008 #22 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Om alle tenker sånn som deg om hittehunder, hva med hundene da? Bra at noen tar seg av hunder som er slengt i en søplekasse, selvom opphavet er ukjent! Lykke til trådstarter Det holder jeg med deg i! Om ingen vil ta til seg hunder der opphavet er ukjent så er det nok en del hunder som aldri vil få eiere, men leve livet sitt på eks. FOD gården eller ikke leve opp i det hele tatt! Du og samboeren din trådstarter ønsker jeg lykke til Heldigvis så finns det flere mennesker som dere, og ikke bare slike som den gjesten som mente det var dumt å ta til seg "hittehunder" Endret 24. mai 2008 av Screemy
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå