Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Hvilke egenskaper mener du er viktig å ha som medarbeider på hotell, resturant, cafè, bar, pub, kiosk, butikk etc? Mange er så opptatt av utadvente, sprudlende og blide medarbeidere.. Omgjengelig må man såklart være, og like å være i kontakt med mange forskjellige folk. Men må man være snakkesalige, hypre og happy hele tiden? Jeg er stille, blid og hyggelig. Synes det er vanskelig å konkurrere mot de som er skikkelig utadvente og gir masse, masse av seg selv.. Hvordan får man frem i en søknad at man gjør en kjempebra jobb, selv om man ikke roper høyest f.eks?
yoga Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hvilke egenskaper mener du er viktig å ha som medarbeider på hotell, resturant, cafè, bar, pub, kiosk, butikk etc? Mange er så opptatt av utadvente, sprudlende og blide medarbeidere.. Omgjengelig må man såklart være, og like å være i kontakt med mange forskjellige folk. Men må man være snakkesalige, hypre og happy hele tiden? Jeg er stille, blid og hyggelig. Synes det er vanskelig å konkurrere mot de som er skikkelig utadvente og gir masse, masse av seg selv.. Hvordan får man frem i en søknad at man gjør en kjempebra jobb, selv om man ikke roper høyest f.eks? Jeg synes det er like hyggelig å bli møtt av et hyggelig smil i en butikk/café etc, som å bli møtt av sprudlenhet.. Man kan fint være omgjengelig og blid, samtidig som man er rolig og avbalansert. Samarbeidsvillig, rolig, omgjengelig, blid, tar en utfordring er ord som ofte ser fine ut i en søknad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå