Gjest Gjest_London_* Skrevet 23. mai 2008 #1 Skrevet 23. mai 2008 Er det en sammenheng her jenter (eller gutter)? Min erfaring tilsier ikke dette, men jeg har hørt om noen tilfeller av "mission impossible"...
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #2 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor i allverden skulle det være noen sammenheng? Finnes helt sikkert slanke jenter som er vid nedentil, slanke som er trange, overvektige som er vide og overvektige som er trange. Og vekta har ingen sammenheng med hvor vid man er! Har overvektige større munn, større nesebor, større endetarmsåpning etc også da?
Gjest Gjest_Per_* Skrevet 23. mai 2008 #3 Skrevet 23. mai 2008 Hvorfor i allverden skulle det være noen sammenheng? Finnes helt sikkert slanke jenter som er vid nedentil, slanke som er trange, overvektige som er vide og overvektige som er trange. Og vekta har ingen sammenheng med hvor vid man er! Har overvektige større munn, større nesebor, større endetarmsåpning etc også da? Hjelpe og trøste. Selvsagt har overvektige større munn og større nese(bor). Er bare å se seg rundt det. Og ja, store damer har vid dåse, for å si det slik. Jeg kan ikke skryte på meg den største erfaring når det gjelder store damer, men av de 4-5 jeg har vært bortpå har det utelukkende vært som å pule en bøtte. Men det er klart, det kan jo ha noe med meg å gjøre ;-) Men med de tynne små er det oftest andre veien.....da er det godt dama er skikkelig våt når vi setter igang. Og det er hun selvsagt :gjeiper:
Gjest glamourgirl Skrevet 23. mai 2008 #4 Skrevet 23. mai 2008 Det er ikke noen sammenheng. Det kan være en sammenheng mellom høyde og dybde.
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Hjelpe og trøste. Selvsagt har overvektige større munn og større nese(bor). Er bare å se seg rundt det. Og ja, store damer har vid dåse, for å si det slik. Jeg kan ikke skryte på meg den største erfaring når det gjelder store damer, men av de 4-5 jeg har vært bortpå har det utelukkende vært som å pule en bøtte. Men det er klart, det kan jo ha noe med meg å gjøre ;-) Men med de tynne små er det oftest andre veien.....da er det godt dama er skikkelig våt når vi setter igang. Og det er hun selvsagt :gjeiper: Ville nok sjekket hva jeg forsøkte å putte oppi "bøtta" da gitt Hvorfor skulle overvektige ha større munn og større nesebor (eller andre kroppsåpninger)? Får disse menneskene også babyer med store kroppsåpninger, og som er dømt til å bli overvektige? Vil ei slank jente som legger på seg i voksen alder få mye større kroppsåpninger? Vil ei slank jente med små/"vanlige" kroppsåpninger aldri kunne bli overvektig? Løkke te
SMann Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Kan være en forskjell uten at jeg har annet enn egen erfaring. Kvinner som har vært mer i fysisk aktivitet har nok oftere mer trente muskler der nede slik at de virker trangere. Kraftige kvinner kan være mer trent enn magre kvinner slik at det har ingen direkte sammenheng med størrelse.
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2008 #7 Skrevet 23. mai 2008 Hjelpe og trøste. Selvsagt har overvektige større munn og større nese(bor). Er bare å se seg rundt det. Og ja, store damer har vid dåse, for å si det slik. Jeg kan ikke skryte på meg den største erfaring når det gjelder store damer, men av de 4-5 jeg har vært bortpå har det utelukkende vært som å pule en bøtte. Men det er klart, det kan jo ha noe med meg å gjøre ;-) Men med de tynne små er det oftest andre veien.....da er det godt dama er skikkelig våt når vi setter igang. Og det er hun selvsagt :gjeiper: Mista du intelligensen din på veien da eller? Hvordan kan det være mulig at du mener det? Så mitt ansikt har endret seg siden jeg var sylslank? Nå når jeg er litt lubben så har jeg plutselig større fitte, analåpning og større munn og nesebor? Er det mulig? Dagens altså
SMann Skrevet 23. mai 2008 #8 Skrevet 23. mai 2008 Mista du intelligensen din på veien da eller? Hvordan kan det være mulig at du mener det? Så mitt ansikt har endret seg siden jeg var sylslank? Nå når jeg er litt lubben så har jeg plutselig større fitte, analåpning og større munn og nesebor? Er det mulig? Dagens altså ....og da har vel feite gutter større pikk også da...
Gjest Mysticgirl Skrevet 23. mai 2008 #9 Skrevet 23. mai 2008 ....og da har vel feite gutter større pikk også da... Ja og den skrumper inn i størrelse når de tar av seg
Gjest Gjest Skrevet 23. mai 2008 #10 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har lagt på meg 30 kilo, og er trangere enn noensinne. :gjeiper: Det vil si, nå som jeg sitter på ræva foran en pc hele dagen, har jeg mye mer tid til underlivsøvelser (best å trene sittende, syntes jeg), enn da jeg løp rundt og var aktiv.
Fredrik=) Skrevet 23. mai 2008 #11 Skrevet 23. mai 2008 ikke akkurat noe vitenskaplig undersøkelse, merker ikke så mye forskjell. men var ei som var helt sykt trang og hun var treningsnarkoman og sikkert ikke mye over 40kg. sto foresten et annet sted her at man blir trangere ved trening da man automatisk trener disse musklene i tillegg.
Gjest Chrizzy Skrevet 23. mai 2008 #12 Skrevet 23. mai 2008 Tjukke damer er vist trangere enn tynne damer, de fyller mer ut/opp der nede
Gjest Gjest_London_* Skrevet 23. mai 2008 #13 Skrevet 23. mai 2008 ikke akkurat noe vitenskaplig undersøkelse, merker ikke så mye forskjell. men var ei som var helt sykt trang og hun var treningsnarkoman og sikkert ikke mye over 40kg. sto foresten et annet sted her at man blir trangere ved trening da man automatisk trener disse musklene i tillegg. Enig, har opplevd det samme.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2008 #14 Skrevet 25. mai 2008 Kan være en forskjell uten at jeg har annet enn egen erfaring. Kvinner som har vært mer i fysisk aktivitet har nok oftere mer trente muskler der nede slik at de virker trangere. Kraftige kvinner kan være mer trent enn magre kvinner slik at det har ingen direkte sammenheng med størrelse. Kan jeg tro stemmer. Har hørt trening av typen situps, rockering, magedans osv også strammer underlivet, og nå når jeg veier rundt 100 kg er ikke dette ting jeg gjør mye av. Knipeøvelser har jeg tatt i flere år, men jeg føler egentlig ikke at jeg er særlig sterk der. Men det kan og ha med at min partner trenger sterk stimuli (har sett han runke med tørre fingre rett på hodet, han liker at jeg direkte biter/tygger på penis osv) og at jeg dermed kommer til kort uansett hva jeg gjør
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå