Gjest Anonymous Skrevet 16. mai 2003 #1 Skrevet 16. mai 2003 Jeg har en tendens til å innimellom bli veldig sår i og rundt navlen. Hva er grunnen til dette og er det noe jeg kan gjøre for å unngå dette? Jeg vasker meg godt i navlen hver dag og bruker kun sensitiv såpe (dr Greve). Hvorfor blir jeg sår?
Lykkeliten Skrevet 16. mai 2003 #2 Skrevet 16. mai 2003 Hvis du har innovernavle kan dette komme av fuktighet. Det er vanskelig å tørke seg inni navlen, bruk derfor en q-tip hver dag når du har dusjet.
Musemor Skrevet 17. mai 2003 #3 Skrevet 17. mai 2003 Kan godt hende du har eksem i navlen. Jeg hadde det en gang, og gikk til legen og fikk en krem som fjernet dette raskt og effektivt. Såvidt jeg husker måtte jeg ha resept.
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 13. november 2008 #4 Skrevet 13. november 2008 hvorfor bli de fleste som har innover navle sår
soph Skrevet 13. november 2008 #5 Skrevet 13. november 2008 hvorfor bli de fleste som har innover navle sår Uhm, gjør de det? Jeg har innovernavle og har aldri kjent noe som helst. Aldri hatt noen problemer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå