Gå til innhold

Hotell i New York


Gjest Pet

Anbefalte innlegg

Vi (en venninne og jeg og to 17-åringer) skal til New York i slutten av september, og jeg søker og søker på forskjellige hotellsider uten å bli noe klokere! Vi vil bo i et strøk der det er litt liv, dvs East/West/Greenwich Village/Chelsea og kan godt betale 1500-2000 kr natta pr rom. Vil ha eget bad og strøket er som sagt viktig - vil bo et sted der det er restauranter, kafeer, små butikker og livlig, men samtidig trygt. Noen som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Fregnedryss_*

Sjekk www.tripadvisor.com for gjestevurderinger og bilder. Kjempebra side! Vi skal bo på upper west side, det er ihvertfall regnet som trygt, usikker på hvor mye liv..

Vi fant også ut at det var like billig å bestille rom på hotellets egne sider i stedet for å booke på hotels.com eller cheaprooms.com eller lignende. Fordelen med dette er at en slipper å betale på forhånd, og det er mulig å avbestille uten mye styr.

Håper dere får en fin tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk www.tripadvisor.com for gjestevurderinger og bilder. Kjempebra side! Vi skal bo på upper west side, det er ihvertfall regnet som trygt, usikker på hvor mye liv..

Vi fant også ut at det var like billig å bestille rom på hotellets egne sider i stedet for å booke på hotels.com eller cheaprooms.com eller lignende. Fordelen med dette er at en slipper å betale på forhånd, og det er mulig å avbestille uten mye styr.

Håper dere får en fin tur! :)

Joda, jeg sitter faktisk på Tripadvisor nå... Skulle gjerne hatt noen konkrete tips av noen som har bodd på et bra hotell i NY i et slikt område som vi er ute etter. Blir bare forvirret av å lese tusenvis av tips om tusenvis av hoteller. Men ellers takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Det er ikke lett å finne hotell når det er så mange å velge blant. Men det høres jo ikke ut som du er totalt forvirret...du vet jo hvor du ønsker å bo i NYC og nå er det bare å finne hotellet :fnise: Kona og jeg bodde i Long Island City sist gang ettersom det var mye billigere enn å bo på Manhattan...og det var kun 2 stopp med subway til Manhattan. Her er mitt NYC reisebrev med bilder http://gardkarlsen.com/NYC_travelogue_2007.htm . Kanskje du kan finne noe info der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Husk også at det kommer ca 13% skatt i tillegg på hotellprisene i New York. Anbefaler å bo i midtown :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Annonse

Jeg har ikke bodd på hotell på manhattan (men har gått på skole i new york) og dere har valgt et kjempebra område! :) de fleste vil bo rundt times square/midtown, og de går virkelig glipp av noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...