Gå til innhold

alkohol og p piller

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg bruker p pillen cerazette.. Har gått på den i noen mnder nå. Det går egentlig ganske bra. sånn generelt ivertfall. går noen uker imellom jeg har mensen..

Men nå har det seg sånn at når jeg drikker alkohol (en sjelden gang) får jeg ofte mensen etterpå.. det kan være snakk om små blødninger men også blødninger over 6-7 dager.. Føler jeg har blødd mye i det siste nå ... Har jo gått på pilla mer enn 3 måneder nå så burde jo egentlig vært mer stabilt.. Småblødningene varte i 3-4 dager før.. Siden jeg nå hadde mensen for ikke så lenge siden så føler jeg liksom at det er nok..! Noen som har samme erfaringer?

Har prøvd drøssevis av p pillemerker og føler tålmodigheten går ut her.......

Takker for svar.. =D

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Du skriver at du har prøvd alle slags typer p-pille... Vil det si at du har vært hos legen med problemet ditt? Hvis ikke, så synes jeg at du skal det :) Hørtes utrolig kjedelig og irriterende ut altså! Mensen er jo ikke akkurat happy hour!

Kanskje du skulle prøve en prevensjonstype uten hormoner?

Skrevet

ja har det.. vært hos legen hver gang.. hehe!

Har prøvd loette, yasmin og ja. uff husker ikke alt jeg ass.

Yasmin gikk jo bra bortsett fra at jeg var sulten konstant og gikk opp 5 kg ;D haha!

Det er jo en ulempe.. fnis! hmm.. må tenke på det. være litt tålmodig bare.. vente noen uker og se om det bedrer seg =) Ellers så får jeg vurdere det. =) Takk! =D

Gjest Gjest
Skrevet

Får du løs mage eller kaster opp når du drikker? Tenker bare på om kroppen kanskje ikke tar de ordentlig opp (og da har du fort større problemer enn blødninger på vei ;))

Skrevet

hmm.. nei gjør ikke det heller.. får ikke det heller asså. Bare rart jeg ofte får blødninger etter fylla. Først var det småblødninger da. Nå har jeg blødd i en uke lissom. litt av ett topic det her ;D hehe! Noen med erfaringer ? Er tross alt en del jenter her inne som faktisk går på cerazette !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...