Gjest Tøffe-tøff Skrevet 22. mai 2008 #1 Skrevet 22. mai 2008 Vet ikke om jeg skal kalle det fetisj eller fantasi, det spiller egentlig ingen rolle heller. Etter mange år med ønsker om å realisere en fantasi som har tent meg ganske så mye ganske så lenge. Har surfet uttalige timer på nettet og funnet sider som viser dette men vært svært usikker på om jeg noen gang ville realisere denne. Mine to foregående forhold hadde ikke kjemien følte jeg men hun jeg har gifta meg med er en soul-mate på mange måter og vi er åpne mot hverandre på det meste. Har vært kjærester i 8 år og mann og kone i 3 år. Jeg tenner på strømper! Og så da? Tenker sikkert mange, det er det mange menn som gjør. Javisst er det tilfelle. Stay-ups eller strømper festet i en hofteholder er både sexy og vakkert, noe jeg har fortalt min kjære mange ganger og som hun gjerne bruker innimellom, til stor glede for meg. Min lille "hemmelige" fantasi er at jeg tenner på knestrømper! Ikke sånn pedo-greie at jeg drømmer om jenter på 9, jeg tenner på kona mi i knestrømper, bare henne! Nå er heldigvis dette plagget allment akseptert og det lille jeg har lest i sånne typiske kvinneblader er at nettopp knestrømper er "hot" i moteverdenen også for tiden. 17. mai om morgenen, klar for barnetog og hurra-rop rusler hun rundt halvnaken og gjør klar bunaden, i hvite tynne knestrømper i nylon. "Dæven, du er sexy i sånne" sier jeg og hun ler og tror det er en spøk. "Seriøst ment" svarer jeg. Om ettermiddagen, hjemme og fornøyd med dagen, begge ungene er ute og leker og vi skal henge bort finstasen. Ypperlig anledning til et kjapt nummer, jeg stuper i det og ber pent om at strømpene blir værende på. Lette protester, hun har tross alt travet rundt i sko en halv dag. Desto bedre sier jeg, de stinker ikke akkurat, bare et streif av "sko-duft", litt sånn dyrisk over det. Jeg synes det er sexy, hun blir litt paff, og sier noe sånt som "javel, den var ny" men går med på det. Herlig!!!! Et kjempenummer. Etterpå, jeg røpet at jeg lenge har tenkt på å fortelle henne om denne fetisjen om dere vil, ikke minst at jeg gjerne ser henne i skole- eller sykepleier uniform med hvite knestrømper til, nylon eller litt tjukkere (bomull eller viskose eller hva som brukes). Hun synes det var kult at jeg tok sjansen på å fortelle om min fantasi som muligens ikke er like allmenn normal som f.eks. stay-ups og stiller gjerne opp så lenge jeg blir tent. Glad jeg tok sjansen! Moralen er - fortell din kjære om hva du liker og håp på en positiv reaksjon, vet ikke om alle hadde reagert slik men jeg fikk nok en gang bekreftet at jeg har gjort et godt valg. Reaksjoner? Bare nysjerrig.................................................
MarianneE Skrevet 22. mai 2008 #2 Skrevet 22. mai 2008 Hva er vel bedre enn å få en slik respons? Kos dere videre! når sant skal sies synes jeg knestrømper er utrolig lite sexy, men pytt....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå