Gå til innhold

Midlertidig stilling for forsvaret

Fremhevede innlegg

Gjest skal, skal ikke
Skrevet

Vurderer en kort midlertidig stlling for forsvaret da den er meget, meget godt betalt. Det er faktisk snakk om så mye penger at det vil løse alle økonomiske bekymringer.

Men jeg ønsker ikke å bli pålagt sivilforsvarstjeneste, har ikke hørt noe fra dem på år etter at jeg fikk utsettelse på grunn av studier. Lurer derfor på om noen er kjent hvor vidt det kommuniseres mellom forsvaret og sivilforsvaret om aktuellt personell?

Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke svare på spm dine. Men jeg ville bekymret meg mer for hvilken relasjon du får til forsvaret!? Kan du pålegges videre tjeneste?

Gjest skal, skal ikke
Skrevet
Kan ikke svare på spm dine. Men jeg ville bekymret meg mer for hvilken relasjon du får til forsvaret!? Kan du pålegges videre tjeneste?

Vil kun bli ansatt i en avgrenset periode så ingen konsekvenser i forhold til forsvaret.

Noen som kan hjelpe meg i forhold til sivilforsvaret?

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt problemstillingen.

Gjest skal, skal ikke
Skrevet
Jeg skjønner ikke helt problemstillingen.

Er interessert i jobben i forsvaret på grunn av det fete inntekten.

Men er redd for at sivilforsvaret dermed skal få nyss i mine kvalifikasjoner og taue meg inn til tjeneste.... Ikke interessert til å bli utkommandert til å være leder, div øvelser, utkallelser osv

Ergo - deler forsvaret og sivilforsvaret databaser over aktuelle personer til innkalling??

Eller lignende?

Noen som vet?

Skrevet (endret)

Dette er det vernepliktsverket som tar seg av.

Jeg kan aldri i livet mitt tenke meg at de vil kalle deg inn til rep.øvelse nå, hvis de ikke har gjort det tidligere.

Er det en sivil eller militær stilling? Det er stor forskjell på å være militært ansatt og sivilt ansatt i forsvaret.

Endret av Supraspinatus
Gjest skal...
Skrevet
Dette er det vernepliktsverket som tar seg av.

Jeg kan aldri i livet mitt tenke meg at de vil kalle deg inn til rep.øvelse nå, hvis de ikke har gjort det tidligere.

Er det en sivil eller militær stilling? Det er stor forskjell på å være militært ansatt og sivilt ansatt i forsvaret.

Takk for hjelpen! Det er en sivilstilling. Da spørs det om 800kr/timen blir for fristende.

Gjest Gjest
Skrevet
Takk for hjelpen! Det er en sivilstilling. Da spørs det om 800kr/timen blir for fristende.

800kr/timen i sivilstilling høres ut som humbug.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...