Moiraine Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er så glemsk og rotete i hodet at jeg aldri husker om jeg har tatt kosttilskudd og vitaminer. Hvis jeg hadde en boks oppdelt i dager hadde det vært enklere å følge med iallefall. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik på nett? (heter det dosett?) Takk for hjelpen hvis noen vet iallefall
PoisonIvy Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er så glemsk og rotete i hodet at jeg aldri husker om jeg har tatt kosttilskudd og vitaminer. Hvis jeg hadde en boks oppdelt i dager hadde det vært enklere å følge med iallefall. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe en slik på nett? (heter det dosett?) Takk for hjelpen hvis noen vet iallefall Heter dosett og kjøpes på apoteket Finnes i 2 forskjellige størrelser og den største (har 4 "rom" pr dag) koster ca 150,-
sebra Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 jeg mener å tror at vi har med flere rom på jobben. men men du får se hva du finner på apoteket.
meta2 Skrevet 24. mai 2008 #4 Skrevet 24. mai 2008 (endret) Jeg har en mini dosett. Den har 21 rom. Rom for 3 uker. Så da ser jeg om jeg har tatt dagens tablett. Kjøpt på apotek, husker ikke pris. http://www.dosett.com/en_dosett.htm Endret 24. mai 2008 av meta2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå