Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2008 #1 Skrevet 21. mai 2008 Ok,kanskje dette er et dumt spørsmål,men jeg fikk mensen og begynte på ppillen samme dag som mensen kom. Så da jeg ble ferdig med mensen så gikk det par-tre dager hvor jeg ikke tok ppillen,pga jeg glemte den og fikk plutselig mensen igjen, under en uke etter forrige mens. Er det normalt?Blir det slik at om man glemmer pillen par dager så kommer mensen med en gang,selvom jeg hadde mensen nylig? :|
Gjest Thalee Skrevet 21. mai 2008 #2 Skrevet 21. mai 2008 Nei man får vanligvis ikke mensen selv om man glemmer pillen noen dager, men hvordan dette er når du akkurat har begynt med det vet jeg ikke.
Furstina Skrevet 21. mai 2008 #3 Skrevet 21. mai 2008 Kom ihåg att om du glömmer piller har du inget säkert skydd av pillren. Det är nog inte helt onormalt att få mellanblödningar vid pillerslarv, det beror väl på vilken sort du använder och hur du reagerar på pillren. När jag provade p-piller för en massa år sedan hade jag mellanblödningar på flera sorter, mer om jag inte tog pillren på exakt samma tid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå