Gå til innhold

Skallethet en ulempe for jenter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er to menn i alderen 25 til 27. Begge lider av lite hårvekst og mye hårtap. Vi har hatt våre oppturer og nedturer med jenter som ikke helt liker menn med lite hår. Derfor har vi to lyst å starte dette temaet Skallethet.

Vårt spørsmål er: Hva synes dere om skallete menn/eller med lite hår? Har dette noe betydning for dere jenter?

Her setter vi fram 2 eksempler!

http://home.claranet.de/kirstenp/movieface...brucewillis.jpg

http://img.nrk.no/img/471766.jpeg

Se på disse eksemplene og gjerne kommenter om dette har stor betydning i valg av partner.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Skallete menn kan være veldig sexy.

Gjest Gjest
Skrevet
Vi er to menn i alderen 25 til 27. Begge lider av lite hårvekst og mye hårtap. Vi har hatt våre oppturer og nedturer med jenter som ikke helt liker menn med lite hår. Derfor har vi to lyst å starte dette temaet Skallethet.

Vårt spørsmål er: Hva synes dere om skallete menn/eller med lite hår? Har dette noe betydning for dere jenter?

Her setter vi fram 2 eksempler!

http://home.claranet.de/kirstenp/movieface...brucewillis.jpg

http://img.nrk.no/img/471766.jpeg

Se på disse eksemplene og gjerne kommenter om dette har stor betydning i valg av partner.

For meg er det overhode ikke noe problem. Jeg syns bare det er fint hvis man har sånne viker ( M - i panna :) så er det finest å enten ha helt barbert hode, eller (hvis man ikke har en hodeskalle som egner seg til det), ha så kort hår som mulig.:)

En annen ting også, så lenge du / dere er tilfredse med dere selv og har selvtillit og ikke er så veldig selvhøytidelige, så er det ingenting som er mer sexy en det. Om man da har lite hår, bryr ihvertfall ikke jeg meg om:) Er man klønete, og usikker på seg selv ovs. så legger man mere merke til / eller bryr seg mer om sånne ting!

Gjest StockDama
Skrevet

Har faktisk ikke tenkt over det før... men noen menn passer da veldig godt til å ha viker. Og å bli skallet er vel noe som skjer de fleste menn når de blir eldre..verken tennende eller avtennende for min del.

Skrevet

Det bryr jeg meg ikke om, med hår eller uten spiller ingen rolle så lenge mannen kler det :)

Skrevet

Det spiller ingen rolle. Det finnes sexy menn med lite hår, f.eks. Erik Thorstvedt.

Skrevet

Hvor gamle er dere jenter som svarer på dette spørsmålet? Jeg som skriver tenker ikke så mye på hvilken alder dere er i, men kameraten min her tenker litt på det. Så er vel et spm fra han!

Dette er da noe som vi har opplevd som en litt pinlig del av oss. Tror ikke vi viser klønete oppførsel, ikke som vi kan komme på. Kanskje til tider tenker litt for mye på det, men ikke bestandig. Evt om dere merker denne pinligheten...er det likevel aktuelt for dere jenter å like en person dersom han sliter bittegran med selvtilliten?

Gjest Gjest
Skrevet
Hvor gamle er dere jenter som svarer på dette spørsmålet? Jeg som skriver tenker ikke så mye på hvilken alder dere er i, men kameraten min her tenker litt på det. Så er vel et spm fra han!

Dette er da noe som vi har opplevd som en litt pinlig del av oss. Tror ikke vi viser klønete oppførsel, ikke som vi kan komme på. Kanskje til tider tenker litt for mye på det, men ikke bestandig. Evt om dere merker denne pinligheten...er det likevel aktuelt for dere jenter å like en person dersom han sliter bittegran med selvtilliten?

Jeg er 28 år. Det var jeg som svarte som nr to! Den med M i panna:)

Selvf. kan jeg date eller være sammen en kar selvom han sliter litt med selvtilliten. Kjærsten min gjør det til tider, og da blir jeg på en måte bare enda mere glad i han.. viser at han er menneskelig. Syns ikke dere skal tenke på dette med håret deres assa. Virkelig... Ikke kast bort tiden på å tenke på det. Hvis en dame ikke liker dere pga håret, så er det jo ikke noe å sammle på uansett. :) Fins viktigere ting å sette pris på i et forhold. Men for å være helt ærlig, så var jeg litt mer opptatt av utseende før ( tenkte aldri på det med hår faktisk, for det er mange sexy gutter uten hår!) men etter sånn ca 25 år, begynte jeg mer å tenke på om det var en gutt jeg kunne stole på, og om han var snill mot meg, og om vi hadde det morsomt sammen! Det er mye viktigere en utseende:)

Til sist: mener virkelig at mange menn uten hår er sexy .. så take a chill pill og nyt livet!

Skrevet
Hvor gamle er dere jenter som svarer på dette spørsmålet?

Jeg er 30, og mente vel omtrent det samme da jeg var 20.

Skrevet

Takk til deg som skrev det siste innlegget:) Du har et hjerte av gull og typen din er en heldig kar;)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg syns det kommer mest an på hvordan han er skallet. Jeg syns f.eks. det er finere med høye viker og jevnt tynt hår enn tjukt hår med bare måne, eller hårtap hvor man får en slags dott med hår i panna, mens man er skallet på toppen. Det gjelder å vite hvordan man skal frisere de gjenværende lokkene da. Og det har noe å si hva slags hodeform og type man er, når jeg skal bedømme om det er attraktivt med menn uten hår. Noen menn ser faktisk bedre ut uten hår, eller nesten uten hår. Det kan være noe veldig maskulint ved det om mannen ellers er maskulin, og holder det gjenværende håret kort. Om mannen ikke er spesielt maskulin, trenger det ikke å trekke ned med hårtap, men det er heller ikke spesielt tiltrekkende. Mer nøytralt da. Og så har du det som er virkelig avtennende - nemlig de som desperat forsøker å spare på det håret de har, når det er tydelig at de har mistet veldig mye. Da er det stort sett bedre å ha det helt kort.

Og som ellers, så er det mye helheten som teller. Om han har en fin klesstil, framstår som rimelig selvsikker, ser frisk og rask ut, så er det noe fullstendig annet enn en annen skallet mann som ikke er opptatt av utseendet f.eks.

Når det gjelder det første bildet av Bruce Willis, så er han da virkelig ikke skallet. Viker, ja, men det er noe annet. Jeg legger ikke merke til om en mann har viker eller ikke. Menn går stort sett i to kategorier for meg (når det gjelder hår); skallet eller ikke. Har man hår på toppen, men viker, er man fortsatt en mann med hår.

Skrevet

Viker er noe de fleste menn får. De fleste kler det også. Men håravfallet er stort, kan det være like fint med glattraket skalle. Det eneste som er absolutt fy-fy er hentesveis.

Gjest Gjest
Skrevet

Som med alle andre frisyrer er det noen som passer med det og andre som ikke gjør det.

Pappa er flintskallet. Da han var yngre hadde han laaangt tykt hår. Skal jeg være ærlig er han penest nå.

Skrevet (endret)

Jeg synes det kan være veldig sexy hvis man ikke desperat prøver å skjule det a la Donald Trump.

Men med en del hårtap og da veldig korte hår (av det som er igjen), a la de bildene som ts linket til, Bruce Willis eller også Zidane eller Ljungberg (han er da ikke helt skallet, men har jo ikke hår overs heller) er jo kjempesexy :)

Endret av mrs_bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...